Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '10

 
Kategori
Blog
 

Bloglar ve Blogcular -4-

Bloglar ve Blogcular -4-
 

Post modern blog


Post modern yazının peşinde-1-

Bloglar ve blogcular üzerine yazmak alışkanlık oldu bende sanırsam. Yatıp kalkıp blogu düşünür oldum son zamanlarda. Fırsat buldukça gün içerisinde önüme çıkan ilk yazıyı veya şiiri okuyorum. Değerlendirme yapmadan düşünmeden sadece okuyorum. Ne demek istemişin cevaplarını arıyorum yazıda. Hangi duygu kümesinin içinde yüzdüğünü - gün yüzüne çıkarıp bizlere sunduğu duygularını yazıda somutlaştırdığını- algılamaya çalışıyorum yazan adam- kadının şiirlerinde.

Bazen de yazılardan çok yorumlar aklımda kalıyor. Onlara takılır buluyorum kendimi. Karar verdim, okuduğum yazıların kimin olduğunu ve içinde benim ne anladığımın notlarını tutmaya. Tuttuğum notlardan en güzel – bana göre tabi- yerleri bir yazı şekline dönüştürmek istiyorum. Arkadaşları bilgilendirdikten ve onaylarını aldıktan sonra tabi ki; bu onların kararı olmalı. Okuduğum yazıların altına yazınızın bazı yerlerini yazımda kullanabilir miyim? Diye sorduktan sonra onay verenlerin yazılarından karma belki de post modern bir yazı yazacağım. Şimdi neden bu yazıyı yazma gereği duyduğumu da açıklamış oldum bu şekildi. Olur ya yorumlar yazdığım arkadaşların aklında bir soru kalmasın diye, bu yazıyı yazmaya karar verdim. Belki kafası bir yerde ayağı bir yerde kulağı gözünün yerini almış bir yazı çıkacak; ama sonuçta güzel olacak sanırsam. Daha önce yazısını okuduğum ve duvar yazısı olabilecek cümleleri olan yazıları tekrar gözden geçirmem gerekecek.

Belki yeni bir yazım tarzı gerçekleştirile bilinir mi? Derdinin bir sonucu olarak bu ortaya çıktı. Belki saçma bir fikir ama sonucu inanın ki ben de merak ediyorum. Bakayım yazıda gerçekten post modern bir yazı ortaya çıkarıp cezp edecek kadar cazibeli olacak mı? İşte tüm bu sorularıma yanıt bulmak için böyle bir şeyi yerine getirmeye çalışıyorum. Belki de ilk benim yapmamın, bir ilki gerçekleştirmenin peşinde olmak bu olsa gerek. Garip ama bunu istiyorum ilk olmak bir şeyde. Daha önce yapılıp yapılmadığını bilmiyorum; ama temennim yapılmamış olması. Her neyse şu anda bunu yapmanın peşindeyim ileri ki bir tarihte bunu yayınlayınca sonuçlar üzerine de bir yazı yazacağım. En azından saptamalar yapmak güzel oluyor.

Bu yazının bir amacı daha var belki de ironik ama birazda mizahi. Sonuçta gerçek bir yanı da var.

Düşündüm demek ve patentini almak adına bir not düşmek bu tarihe:-)

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 84
: 575
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

Yaşamak; herhangi bir amaç taşımadan sadece insan olmanın bilincine vararak yaşamak. Tek cümlelik..