Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

28 Aralık '06

 
Kategori
Blog
 

Bloglar yesin sizi inşallah

Bloglar yesin sizi inşallah
 

-Merhaba blog komşularım nasılsınız?
-Teşekkür ederiz efendim iyiyiz sizler nasılsınız?
-Bizlerde çok iyiyiz, şükür Allah’a dünyanın tekeriyle dönüp duruyoruz işte.
-Nereye böyle?
-Bir öteye iki beriye efendim..

-Şimdi siz bağa anlatın hele bir, ne oluyor birileri sizlere bir şey mi dedi?
-Hee size bir şey diyeceğiz emme, eğin hele kulağınızı kismelere demek yok amma.
-Hele siz bir deyiverin hele, ben onların ünüğünü sıkarım...
-Her şeycik aramızda kalacak ama söz mü?
-Siz çok haklısınız biliyor musunuz?
-Bilmiyoruz.
-Bilmiyorsunuz değil mi? Ben biliyorum ki sizler çok haklısınız bir kerem, hatta bir kerem değil, kerem kerem haklısınız...
-Ben diyorum ki blog mlog neymiş ki ben yazamıyorum amma hiç olmazsa blog yazanı ta karşıdan tanıyorum...
-Tanıyorum dedim mi tanıyorum kardeşim, karşı dedim ise, karşı çıkmayın bağa.. Dedim dimi ünüklerini sıkarım bak? Size akıllı aklınızla şunu bilesiniz istiyorum.
-'' Ben tarzım'' Biliyor musunuz? Yokmuş böyle bir tarz yeryüzünde..-He billah doğru diyorum. Dünya da eşim benzerim yokmuş... Bütün blog medyası bangır bangır bunu blogluyormuş.
-Aha da şuraya tükürüklü parmağım ile bir defa daha yazıyorum...
-Blog Nobel’ini de bağa uygun görmüşler, dememiş miydim size? Demiştim dimi :)
Hatta alsa alsa Pamuk Orhan'dan sonra, çingen sabiş alır demişlerdi nasıl da unuttunuz? Sizi moda akıllılar sizi..
-Biz bilemeyiz sabişçim söyleyenlerin doğrucusuyuz.
-He duyduğunuz doğru, şiir gibim bloglarımı ha-la melekler yazıyor... Sonra da yedi düvel internet medyasına salıveriyorlar bu kuş sütü eksik yazılarımı..
-Aramız da kalacak demiştim ya, yinede siz duyurabilirsiniz.
-Blog insanları var ya meğerim onlara yazar milleti deniyormuş '' g ü y a ''
Blog ebeliğine soyunanlar oluyormuş ara sıra, yetmezmiş gibi, arada doğuranlar da oluyormuş..
-Onlar canımı :) güldürüyor :) biliyor musunuz?
Biliyorsunuz, biliyorsunuz.
Evet biliyoruz..

Hah işte!
Huu size soruyorum Nobel'e aday olan, yazar adayları siz hiç aşık oldunuz mu?
Hani sevdiniz mi diyorum, şiir miir neyin döktürdünüz mü okul sıralarınıza defterlerinize?

Yoksa siz ağaçları tekmeleyip, çakıyla gövdesini oyan, oraya buraya yazanlardan mı oluyorsunuz hııı? Bildim değil mi? Bildim dememişmiydim size? Sizin için yazıyorum bu blogu, bloglara blog atanlar huuu ? Siz şimdi kimden izin neyin şeyin cesaret mesaret aldınız? Benim ahiret aşkıyla yazdıklarımı sonra da cayır cayır yanıp tüttüğümü hiç görüp okumadınız mı?

Biz bloger milletinin, yanık türküler gibi seslendiğimizi sandığımız bu bloglarımıza, yazılarımıza, pahası biçilmez eserlerimize şimdi siz çomah mı sokuyorsunuz?
Şimdi ben o çomağı, sizin blogunuzun bağına asma fidesi diye sokuverem mi?
Ben şimdi sizi çinlemez miyim? Çinlerim değil mi? Çinliyorum ki zaten.
Ama bir bu kulaktan giriyor bir öteki kulaktan çıkıyor san ki Konya ovası?
Şeytanlardan vazgeçtim şimdi sizin kulaklarınıza kurşun dökeceğim, nazarlara gelmeyin diye inşallah..

Hepimiz yüreğimizin kalemiyle seslendirip yazdığı yazı bloglarını dünya'nın en Tolstoyu bile Gorboçovu bile Antolojisine, kütüphanesine her bir hanesine ilave etmiş, hatta satın neyin almış, haberiniz var mı?
Hatta Fransız riviyarasının Honerede Balzakım bile kabul etmiş farkındalığımızı ?
Siz şimdi burada yazılanlar blog değil, yazı değil mi diyorsunuz? Deyin deyin deyin, deyin hele siz. Bağa bakın hele civan perçemlerim. Anacım içim acıdı ya bir haksızlık kokusu alıyorum buralarda ben, sanki yandı kavruldu aha şuram tövbeme bismillah..

Duygularımın söküklerine birileri kışt dedi, yada bana öyle geldi? Bakınız hele, akşam ezanıyla yatsı arası beni bekleyin anacım sizleri meleklerle öpmeye geleceğim.. Kimi mi? Sizi ayol, kim var ki öpmeyi düşlediğim şimdilerde?
Ben kim miyim? Siz şimdi KOCAMAN çingen sabişi tanımadınız mı? Hani namı diğer öteki ismicazı Sabiha Rana hanımefendüyü?

Olsun anam ya sıkmayın canınızı bak tanıştık işte, ne kaybettik ki şunun şuracığında, geç kalsak da heç möhim değil.. Hele bağa bakın, bana bakarken de kendinize çoook iyi bakıyorsunuz tamam mı canlarım? Bu arada falınıza baktım :) Neyse canım, benden duymuş olmayın.. ''Yaşayın da görün '' :)

'' Hayat yaşayana güzeldir '' keyfini çıkarın..

Buralarda samanlık seyranlık dolanıp, gizli blog dublörlüğü yapacağınıza hadi gidin yeniden aşık olun. Ama adam gibim aşık olun.. Dünyanın en güzel şiirlerini yazın, en sağlam bloglarını atın.. Eh sizler yazın gari de bizlerde şiir gibim bloglar ve blog notçuklar okuyalım hayal kuralım '' yazar olalım, köşe tutalım'' değil mi efendicazım? Haydii uzayın da yol alın bakalım, Tolstoy hocanızla Puşkin hocanız yolunuzu gözlüyorlarmış derslerinize geç kalmışsınız tembel blogçular sizi..

BLOGLAR YESİN SİZİ İNŞALLAH :)

Lütfen iyi okuyunuz ! En son ne diyorum biliyor musunuz? Ara sıra beni okuyunuz yoksa kırmayım kafanızı, özletmeyin kendinizi duydunuz mu huuu?

A a aa ben kim miyim daha öğrenemediniz mi ya huuu? Çeriler başı yüksek konseyinden çingen sabiş :) Çin çin çinemine hanım, çin çin çinemine hanım, seni seviyooomm aşkımmm, seni seviyooomm aşkımmm.. Doooğğğruuuu yedi düvel blog cumhuriyetine deeehhh deeeehhhhhh
Tarih mi? Tarih çingeneler zamanı, kim takar bloglar da zamanı..Blog not: Bilerek yapmış olduğum yazı hatalarımdan dolayı özür diliyorum ve sabırla okuduğunuz içinde ayrıca teşekkür ediyorum efendim..Melekler de sizi bloglasınlar inşallah :)
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..