Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '09

 
Kategori
Blog
 

Bloglarda kimi arıyorum?

Bloglarda kimi arıyorum?
 

Bugün oturdum ve düşündüm uzun uzun. Bu bloglarda bir şeyler karalayan biz yazar müsvetteleri, acaba sanat, siyaset, bilim, magazin, din v.b. alanlarda ünlü/popüler kişilerden hangilerinin yansımalarıyız?

Şimdi bazıları ben sadece benim, kimsenin yansıması değilim diye itiraz edecek, ama ben bir çoğumuzun bu yansımaların dışında kalamayacağını düşünüyorum. Hani bazan hayaller kurup, kendimizi tüm dünyayı kurtaran süper bir kahraman yerine koyduğumuz, Nobel Edebiyat ödülünü kazanmış bir yazar olarak yaptığımız konuşmayı düşündüğümüz anlar vardır.

Şimdi yine birileri ben asla böyle hayaller kurmam diyecek. Ben de hadi ordan diyeceğim. Bak dağıldı konu yine (mizah yaptım diyeceğim, ama ya beni de sefil yerine koyarlarsa!).

Neyse, konuya dönelim. Bugün bir televizyon kanalında (iktidar yandaşı) ne doçenti olduğunu bilimediğim Berat Özipek adında gençten bir akademisyen vardı. Bir konuşmasında, eğer Özal hayatta olsaydı şu an Genelkurmay Başkanını görevden alırdı, hatta Genelkurmay Başkanı bunu televizyondan öğrenirdi demiş, toplantıya katılanlar da tam 2 dakika onu alkışlamışlar. Birileri alkış başladıktan sonra saat mi tutmuş acaba (bu mizah olabilir mi?)? Liboşların önde gelenlerinden Mehmet Altan da ya bu iş böyledir deyip, genç akademisyeni tebrik ediyordu. Hatta Yunanistan'dan örnek bile verdi. Bugünlerde Türk ordusunu başka ordularla kıyaslamak moda mı oldu?

Peki sevgili blog yazarları, siz bir deyiverin bana. Sizce bu bloglarda yazanlar kimlerin yansımasıdır? Örneğin liboş Mehmet Altan benzerleri var mıdır? Konuşmasının bir yerinde demokratik açılımı engellemeye çalışanların provokötör ulusalcılar olduğunu söyleyen doçent gibi olanlar kimdir? RTE' yi kim temsil ediyor yazılarıyla?

Ayrıca sevgili editörler, bir sözüm de size. Blog yazarlarına sorular soran yazının blog kategorisinden alınıp güncele konması ne kadar doğru bir yaklaşımdı?

Mesela editörlerin yansıması var mıdır? Ben neyin yansımasıyım? Yoksa hiç bir halta benzemiyor muyum?

Saçmalama hakkımı kullandım.

Not: Yazım adresini bulmuş bile. Ben benim diyenler dökülmeye başladı ortaya. Bir de ne okuduklarını bir anlayabilseler. Ama nerde??

 
Toplam blog
: 116
: 1883
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Emekli Deniz Öğretmen Subayım. Felsefe ve yabancı dil eğitimi üzerine çalışmaktayım. Yazmak ise b..