Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '07

 
Kategori
Blog
 

Bloglarda seks yazanlar

Bloglarda seks yazanlar
 

Cinsel konular ve seks hakkında yazıyoruz ve inanılmaz okunma oranları ortaya çıkıyor. İçimizde bu konularla ilgili isim yapmış yazarlarımız da var. Çok da başarılı yazılar okuduk. Zaman zaman benim de ilgi alanım olan ruh dünyası ile cinselliği kaynaştırıp sunduğum yazılarım oldu. Burada sunum çok önemli bence. Akıcı ve çekici bir başlangıç, yazıyı okuyanları sürükleyip başka bir yerlere götürebiliyor. Herkes bu tür yazıları deneyebilir. Önemli olan, başlığın ve fotoğrafın cazibesine kapılarak yazıyı okumaya girenlerin hayal kırıklığına uğramamalarıdır. Demek istediğim, fotoğrafları ya da başlıkları muhteşem olduğu halde, yazılar oldukça yavan ve etkisiz olabiliyor.

Hepimiz dilimizin döndüğünce her konuya, hatta uzmanı olmadığımız konulara da özgürce girebiliyoruz. Okurlara yanlış bilgi vermektense, kaynak göstererek, başka yazarların bölümlerine de yer verebiliriz. Cinsel içerikli yazılarda da bunu rahatlıkla uygulayabiliriz. Benim "g noktası" bloğum buna örnek olarak gösterilebilir.

Bir de kendi yazısı olmadığı halde, eseri kendi yazmış gibi gösteren bir blog yazarımızı anlatan bir arkadaşımızın yazısını okudum geçenlerde. Daha sonra o arkadaşı uyardığını ve bloğun geri çekildiğini anlatıyordu. Aslında bloglara koyduğumuz fotoğrafların bile nerelerden alındığını belirtmek en güzeli. Ben genelde Milliyet Sayfalarından yararlanıyorum.

Asıl benim merak ettiğim, en çok hangi konudaki blogların rağbet gördüğü. Astrolojimi? Cinsel konular mı? Psikoloji mi? Sağlık mı? Ruh sağlığı mı? Günlük yaşam mı? Acaba hangisi daha çok okunuyor? Ya da hangisinin fotoğrafı tıklanıp yazısı okunmadan geçiliyor. Bir blog yazdı arkadaşım geçen gün (Yakışmayan açmasın) iki günde bin kişi okudu görünüyor. Bir tane yorum var; onu da ben yazdım. Fotoğraf süper, ilk paragraf çekici, yazı sonuna kadar enteresan. Acaba dedim fotoğrafa mı tıkladılar sadece?

Blogların okunması ve bloglara bakılması farklı şeyler galiba. Bir de, göz önüne alınması gereken önemli nokta ise, bir yazar yazarken büyük bir haz alarak yazıyorsa yazısını, ortaya zevkle okunacak bir blog çıkıyor. Yada hissederek yazmış ve ruhunu açmışsa gerçekten inanılmaz iştahla okunuyor.

İşte ondan bugün seks konusunu irdeledim biraz. "En yeniler" katagorisinin fotoğraflarında aynı yazarın iki blog fotoğrafının üst üste cinsellikle ilgili olduğunu görünce de, bir de ben renk katayım dedim.

 
Toplam blog
: 116
: 3217
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

İstanbul' da doğdum. Antikacı, saray restoratörü ve eksperim. Antika konusunda 50’ye yakın belgesel ..