Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '12

 
Kategori
Blog
 

Bloglarda uyum mu; yoksa uyumak mı güzel?

Blog yazılarında bir rehavet olabilir...

Yazarlar, savaştan, şehit haberlerinden yılmış olabilir...

Yılmaz Özdil'in yazdığı gibi ''Ayol, bıktık şu şehit haberlerinden !..'' diyenlere değişik romanlar önerilebilir.

Hatta '' Muhteşem Aşk şiirlerim '' var isterlerse adrese teslim gönderilebilir.

Bloger, kendi soydaşıyla dağda kucaklaşan sevimli vekillerimizi (?) çok sevimli bulabilir...

Hatta bloger, kendinden gördüğü, kanından çok sevdiği birlerine benzeterek, dağdakine  şiirler de döşeyebilir.

Onu da okuruz...Yeter ki yüreğini ortaya koysun..Yüreksiz bloger olabilir mi ?..

Siz ne dersiniz ?..

Bence olabilir !..

Blog yazarlığı, ülke sorunlarına çözümsüz ve fransız  kalamaz..

Haydi yiğit bloger, sen de yaz !..Nalına da mıhına da vur..Korkma !..

Demek ki...Neymiş ?..

Bloger çözüm üretmeliymiş !..

Benden bu kadar..Haydi biraz da sen üret !..

Bu vatanda yaşayanların ortak sorunu değil mi terör ?..

Ben diyorum ki :''Yeteri kadar başı okşandı bu iblisin..Artık bu zehirli baş çok can yakıyor..Baş ezilmeli !..'' diyorum..

Haydi sen de: '' hayır o başı okşamaya devam edelim..ben bebek ölümlerinden haz alan bir vatandaşım '' de..de kardeşim..

Şövalye ol !..

Veya içindekini adam gibi kus !..Bak ben o dağda eşkıyaya sarılanları görünce kusuyorum artık !..

Bana ne dersen de !..Yazar adâbında söyle !..

Bloger yiğitçe söylemleri olandır ; nabza göre şerbet veren değildir !..

Özgür basın var bu ülkede !..

Blogerde  ''sol eliyle sağ kulak memesini tutmak '' tevriye, hayriyye sanatları yapmak ne kadar doğrudur bilemem !..

Korkmamalı yazar !..

Yani...Mangal gibi yürek gerek !..

'' Aynen ööle...Bloglarda da demokrasi var di mi ?..''  diyordun hani ?..

Hattızatında iblise 'iblis' demek de kınanabilir...

Can Yücel aklıma geliverdi de.. '' Ulan bizim ülkede ' göze'  , 'göz ' (?) denir kardeşim...!..''

Bebek katiline de .....çocuğu denir...daha ne diyeyim !..

Bak bunu bile, blogumda, doğru dürüst yazamıyorum...

TIK'ın çıkmıyor...

Blogerde vicdan olmalı..Milliyet Blogeri bu konuda yalnız değildir..Yaz kardeşim...Düşüncene katılmıyorsam da senin düşünceni özgürce ifade etmende destek olurum..Yeter ki içinde insan sevgisi,yurt bilinci olsun..,,

Gerisini bana yutturamazlar...

Bloger ne yapsın...

Daha ne yazsın...

El insaf !..Hangi ülke yazarı sessiz kalır be hey ademoğlu ?..

Terörü kınadım diye suçlu ben mi oldum şimdi ?..

Üstelik öldürdüğü bebeklerin kursaklarından kesilen mama paralarını cukka edip bu meclisten asgari ücretlinin 20 katı kadar maaş ödüyorum !..

Şöyle 'ağzımızın tadıyla memlkeket düşmanlarını yazmak ' bile suç sayılıyorsa...

O halde sen de onu öv kardeşim...Cama taş atıp da kaçan mahalle bebeleri vardır ya !..

Cam kırmakla ruhsal tatminleri olur...

Sondra da çıkar, suçu inkar ederler...Bir de akıl verirler...

Blogerlerde de bu tipler vardır...

Elini taşın altına koyan yazıyı yazmaz...Blog taşları üzerinde  habire kayar durur...

Barış havarisidir....

Çok sevimli yazardır...

Biraz da kanatları altında, beslendiği, serinlediği bayrağını yazsa ya !..

.....

Kimi blog yazarı, teröre karşı yazı yazılmasından rahatsız olabilir...Hatta kanına dokunabilir.

Ruhunun inciltilmesinden hoşlanmayabilir.

Madem öyle kardeşim...Blog yazarı dostum !..

''Çareyi biliyorsun da neden yazmıyorsun ?..'' derler adama...

Bak burada ülke yangın yeri olmuş..Onu anlatıyoruz..değil mi ?..

Yoksa blogerin haberi yok mu ?..Olabilir..

Gözden ırak olan gönülden de ırak olabilir..

Teröristin haklarını koruyan şövalyelik yapabilen yiğit arasak bulabilir miyiz ?..

Teröristi lanetleyen, bebeklerin ölümüne artık son verilmesini isteyenlerin mangal gibi yürekleri var !..

Blog yazarlığı öyle kolay değil gerçekten...İblise, 'iblis' ,  ''Göze '' de ''göz ''diyebilmek gerek !..

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..