Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

Bloglarda zırvalamak ya da zırvalamamak

Bloglarda zırvalamak ya da zırvalamamak
 

mobilcep.net


Yoksa başlık bloglarda yorum yazarken zırvalamamak mı olmalıydı?

Blog yazmanın ne olduğu üzerine uzun müddet dersler alıp aydınlandıktan sonra, şimdi de yorum nasıl yazılır konusunda dersler başladı.

Ya arkadaşlar, yaz geldi, eğitim-öğretim yılının sonuna geldik. Bırakın artık dersleri falan da, millet biraz tatil yapsın. Zaten bütün sene sinerjiydi, enerjiydi, darbeydi, şuydu buydu derken yorulduk. Toplantılar yapıp, projeler geliştirip, sunumlar yaptık. Artık dinlenme zamanı.

Hep beraber eğlenelim, gülelim lay loy falan filan diyelim. Yaz tatilini hangi tatil köyünde nasıl geçireceğimizin planlarını yapalım, blog hesaplarında biriken paraları vadeli hesaplardan çıkarıp nakite çevirelim.

Ders ya da akıl vermek gibi olmasın ama bize yazılan yorumlara da standart getirmeyelim. Beğenmezsen yayımlamazsın, ya da kendince cevabını verirsin.

Eskiden bana gelen her yorumu yayımlardım, şimdi bazan kendi kendime "yok oğlum, bunu yayınlarsan ya yazılar silinir ya da kavga çıkar" deyip zaman zaman kendimce önlemler alıyorum. Yani herkes kendince bir yol tutturmuş gidiyor.

Hadi arkadaşlar eller havaya, sağdan soldan...şıkıdım şıkıdım.

Yakalarsam muck muck!!!

Not to love you, not to love you......

 
Toplam blog
: 116
: 1883
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Emekli Deniz Öğretmen Subayım. Felsefe ve yabancı dil eğitimi üzerine çalışmaktayım. Yazmak ise b..