Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '07

 
Kategori
Blog
 

Bloglardan artık kazanmaya başladım..:)

Bloglardan artık kazanmaya başladım..:)
 

Daha öncede neden yazılar yazdığımı sizinle paylaşmıştım. Amacım buradaki birçok insanınkinden pek de farklı değil. Paylaşmak ve topluma katkıda bulunabilmek. Bunun dışında bir amaç hiç gütmedim. Ancak yurtdışında bu tür aktivitelerden çok ciddi para kazanan insanlar olduğunu da biliyorum. Yaşadığım komik bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Yakın bir zaman önce bir firmadan mesaj aldım. Firmadan görevli bir arkadaş Türkiye' ye onların getirip dağıtımını yaptığı yurtdışından bir firmanın ürünlerinden ve kendi adlarından bahsettiğim için bana teşekkür ediyor ve bana adresimi vermem durumunda küçük de olsa bir hediye göndereceklerini söylüyordu.

Bir an çok mutlu oldum. Çünkü firmanın böyle bir detayı yakalaması ve bana geri dönüş yapması çok hoştu. Demek ki birilerine birşeyler ulaştırabiliyorduk. Şunu açıkca vurgulamakta fayda görüyorum. Bu cümleden sonra ilgili firmanın bana öyle kocaman birşey göndereceğini ummadım. Çünkü benim yazdığım yazıdan sonra firmanın satışları ne kadar etkilenmiş olabilirdi ki. Zaten arkadaşta küçük bir hediye diyordu. Kalem, ajanda vb .. gibi.

Derken haftabaşında firmadan bir küçük kargo geldi. Açtığımda gülmekten kendimi alamadım. Firma bana kataloglarını göndermişti. Firmanın katalogu benim için nasıl bir hediye oluyor bunu tam anlayamadım ama neyse:)

Gördüğünüz gibi artık bu işten yavaş yavaş kazanmaya başladım. Bugün katolog yarın kimbilir ne:)

Hoşcakalın..!

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..