Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '09

 
Kategori
Blog
 

Bloglarımın adeti 400 oldu

Bloglarımın adeti 400 oldu
 

Bloglarım.


Dile kolay 400 adet blog.

Ben mi yazdım?

Evet. Ben yazdım.

İlk önce beni okuduğunuz için teşekkürlerimi iletirim.

02.01.2007’de başladım blog yolculuğuma.

100. bloğumu 25.09.2007’de

200. bloğumu 01.03.2008’de.

300. bloğumu 26.12.2008’de yazmışsım.

400. bloğumu bugün 18.04.2009 tarih itibarıyla geçiyorum

100 blogların geçiş sürelerine bakılırsa son 100 bloğumu daha kısa sürede yazmış bulunmaktayım.

İlk 100 bloğumu 266 günde, ikinci 100 blog dilimini 158 günde, üçüncü 100 blog dilimini de 300 günde devirmişsim. Dördüncü 100 adet bloğumu da 112. günümde deviriyorum.

Bu gidişle HOMOROS Ömer Bey’e verdiğim sözü 600. bloğumla yılı kapatacağım ve kendisi de geçen yıl olduğu gibi yılın son yorumunu bana yapacak.

Kısaca blog yazmaya hızla devam.

Sizlerle değişik konularda birlikte oldum.

Doğa sporları kategorisinde yazılarıma başladım.

Bir bisikletçi gezgini olarak Türk insanını bisiklet sporunu aşılamak için buradayım. Bisiklete bineli 13 yıl oldu. 43 bin km’den fazla yol aldım. Bisikletten zarar görmedim. Aksine fazlaca faydası gördüm. Sağlığımı bisiklete borçluyum diyebilirim. Bisiklete binmezsem rahatsızlık duyacak kadar da husussuz oluyorum.

Ancak trafikten ve arabalardan, özelikle o arabaları kullanan sürücülerden son derce şikayetçiyim. Ama hepsinden değil. Arkamdan gelen sürücülerin çaldığı kornalardan ürktüğüm için şikayetim var.

Avrupa’da olduğu gibi insanlarımızın seyahatlerini arabalarla değil de, doğa ile barışık ve masrafı olmayan bisikletlerle yapmaları arzusundayım. Ve ben bunun için buradayım.

Arzu ederim ki yollarımızda arabaların yerine bisikletliler olsun tıpkı Hollanda da olduğu gibi. Çünkü Hollanda tam bir bisiklet ülkesi.

Keşke Hollanda da yaşıyor olsam.

45. Cumhurbaşkanlığı Bisiklet yarışını izledikçe daha çok hevesi geliyor insanın. Bundan dolayı bugünden itibaren devamlı çıkacağım turlara ve anılarımı sizlerle paylaşacağım.

Ayrıca “bisiklet dünyasının” en önde gelen bisikletçilerini yalnız benim bloglarımda bulabilirsiniz.

Yaşasın spor diyor Türk halkının sporla iç içe olmasını ve özelikle bisikletle seyahat edeceği günleri dört gözle beklediğimi belirtmek isterim.

Sevgi ve saygılarımla.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..