Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Bloglarımıza nasıl ulaşılıyor?

Bloglarımıza nasıl ulaşılıyor?
 

Bu sabah yayınlanan bir blogda “Şimdi moda futbol topu olacak" demiş Tarık Azra (http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=46178). Son günlerde bende farketmiştim ama nedenini bulamamıştım. Transfer dönemi, Carlos’un popülaritesi gibi nedenler olduğunu sanmıştım. Gerçek nedenin ne olduğunu Milliyet Spor sayfasına girince anladım. Milliyet Spor sayfasının sol alt köşesinde spor bloglarına, dolayısıyla en çok yazılan futbol bloglarına link verilmeye başlanmış.

Bu uygulama başka Milliyet sayfalarında bir süredir uygulanıyordu. Milliyet’in ana sayfasında uzunca bir süredir son günlerde yazılan bloglara link oluyor. Ayrıca Gusta sayfasında yalnızca seçilmiş kategoriler bulunuyor. Eğitim sayfasında linkler uzun süredir vardı. Sinema sayfasında da geçtiğimiz aylarda başlamıştı. Özellikle Cuma ve Cumartesi günleri Milliyet Sinema sayfasının çok okuyucusu olduğu için o günlerde yazılmış sinema blogları çok hit alıyordu.

Son günlerde Spor sayfasıyla birlikte Kültür ve Sanat, Sağlık, Bilim ve Teknoloji, Otomobil, Astroloji sayfalarında da ilgili kategorilerde bloglara link verilmiş. Spor sayfasının popülaritesi Futbolu öne çıkarmış. Bu Milliyet Blog için çok iyi bir uygulamadır.

Haber blogları konusunda daha önce de önerilerde bulunmuştum (http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=42800). Asıl yapılması gereken Milliyet haberlerinin altındaki yorumların yanında bir de Blog bölümün eklenmesi ve o habere link vererek yazılmış bloglara haberin altındaki bu Blog bölümünde link verilmesi. Böylece hem bloglara erişim artacak hem de haberlere blog yorumlarını gücü eklenecektir.

Bloglarımıza Milliyet’in çeşitli köşelerinden ulaşılıyor. Milliyet’e de bloglarımızdan ulaşılıyor. Milliyet Blog’un arkasındaki güç Milliyet ve blog yazarlarıdır. Milliyet sayfaları, kimi bloga çok okuyucu getirir, kimine az. Önemli olan çok hit gelmesi değil, içimizdekini en iyi şekilde yazıp yayınlamak. Milliyet Blog'un çok yazan ancak az okunan yazarı olarak böyle düşünüyorum.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..