Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '09

 
Kategori
Blog
 

Blogların tadı geldi.

Blogların tadı geldi.
 

Baharın gelmesiyle yeniden ufkum açıldı sanki!
Geçmişte, bir türlü akıl sır erdiremediğim soruların cevaplarını buldum bu sayede!
Ara, ara kimi yazılarıma bakıp şöyle dedim kendime;
Yüzlerce blog yayınlamışsın iyi güzel de, blog kategorisinde yer alan birkaç yazını hiç beğenmedim!
Bu ne yaaa?
Mız mız mız!
Bazen geniş bir toplulukla değil de, sanki birkaç kişi ile konuşuyormuşum hissine kapılmamdan olsa gerek .

Blog kategorisinde, herkesi ilgilendirecek eğlenceli yazıları okumak beklentimizin olduğuna inanıyordum.

Ama gerçekte polemik yaratacak konular daha çok ilgi çekmekteydi !

Heyecan yaşatmaları nedeniyle tercih edilir oldular hep!

Ancak bazen haddini aşan, hatta azarlamak derecesine varan satırların okunmasına kayıtsız kalamazdım.

İtirazlarım haklı gerekçelerdi bana göre.

Hakaretler içerdiği takdirde, kişilere duyulan güveni sıfırlayacak yaklaşımlardı bunlar.

"Biriktirilmiş dostluklar bir kalem sürçmesiyle silinmemeliydi."

Hepimizin adına ciyaklamam bu nedenleydi!

Son haftalarda içinde bulunduğumuz bu keyifli ortamları işaret ediyordum sanki..

Kalemlerimizden bal damlamalıydı illaki!

“Öyle ya, blog kategorisi kafa dinleme yerimizdi bizim! “

Ve öyle kalmalıydı. Tıpkı bu günlerde olduğu gibi.

Nazar değmesin...

Artık tartışmaları tartışırken, aslında daha çok sıktığımızın ve sıkıldığımızın farkına vardım!

Bundan böyle kaygılanmaya gerek yok diyorum!

Herkes ile aynı düşünceleri paylaşmak zorunda değiliz çünkü.

Kimi yazılar, antipatik yada pozitif enerjiler yansıtabilir..

Görücüye çıkaranlar düşünsünler !

Bizler pozitif olanları seçip, tadını çıkarmaya devam edelim..

Büyüdüm mü ne ? :-)

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..