Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '11

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Blogsavar

Blogsavar
 

“Savar”lı birçok birleşik kelimemiz vardır:

Uçaksavar

Tanksavar

Yazar, niye yazar?

İhtiyaç duyduğu için...

Bazıları ciddi ciddi yazar, bazıları olaylara mizah açısından bakar. Her yiğidin yoğurt yeyişi farklıdır. Farklı olduğu için de sıkanı da vardır, okutanı da vardır. Bazıları, kendileri büyük yetenek saydıkları için, kendileri gibi yazanları sevmezler. Sanki o yazarlar, onların arsasına girmiş gibi tepki gösterirler. Bazen de işi, sen kim yazmak kim, seni değil beni ve benim gibileri ciddiye alıyor gibi bir vehme kapılırlar.

Bazı insanlar kendileri dev aynasında görürler. Kendi çevresini, o da beni övgün anlayışında olduğu için, över. Eline geçirdiği yazma yerini “çet”leşmeye çevirir. Ciddiyetten mahrum cümleler, övgü olur, rakip saydığına sövgü...

İnsan niye yazar?

İhtiyaç duyduğu için...

Ben yazarım, sen yazamazsın, olmaz!

Ben her dediğimin doğru, aynı şeyleri sen söylersen yanlış!

Herkes beni sever, seni sever, onu sever veya sevmez! 



Uçaksavar uçaklara, tanksavar tanklara karşı kullanılır.

Blogsavar, kime karşı kullanılacak.

Blogyazar’a, blogsavar işlemez. 

 
Toplam blog
: 57
: 1028
Kayıt tarihi
: 22.09.10
 
 

40 yaşını çoktan geride bıraktım. İnsan, 40 yaşından sonra azar demiş atalarımız. 40 yaş bende farkl..