Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '10

 
Kategori
Blog
 

Blogta Anket Yapılabilir mi?

Blogta Anket Yapılabilir mi?
 

Referandum Halka Sorulacak


Milliyet Blog'ta anket yapılablir mi? sorusunun cevabı " EVET " olmalıdır.

Olmalıdır diyorum, zira pek de emin değilim.

Neden olmalıdıra cevap olarak : " Blog'un aktif ve katılımcı olması gerekir " denebilir.

Blogta anket yapılamaz kanısının dayanağı da " Blog formatına anketin uygun olmayacağı " fikridir.

Benim yapmak istediğim ise suya yazı yazmak gibi birşey. Veya suya taş atıp dalgaların yayılma görüntüsünü izlemek.

Kısaca anketimin konusu şudur : Sayın Bloggerlar, 12 Eylül'de yapılacak olan Anayasa Referandum'unda , EVET veya HAYIR diyeceğiniz kaç adet madde var ve bu maddelerden en az iki tanesini sayabilir misiniz?

Eğer sayamıyorsanız nasıl ve neye EVET veya HAYIR diyeceksiniz.?

Ayrıca , EVET Veya HAYIR diyeceğiniz maddelere neden EVET Veya HAYIR diyeceksiniz?

Anayasa'nın değişecek maddelerini ezbere bilirim diyecek kaç kişi var acaba Blog yazarları arasında? Ben açıkça söyleyeyim, değişecek maddelerin hepsini bilmiyorum. Ayrıca neden değiştirildiğini ve topluma ilave neler getireceğini de bilmiyorum. Aşağı yukarı 4 sene Hukuk okumama rağmen. Çünkü çok teknik bir konu.

Evet, sayın Milliyet Bloggerları, Anayasa'nın referanduma sunulacak maddelerini biliyorum diyen kaç kişi var acaba içimizde?

Bir de bırakın Anadolu'nun ücra köşelerini, okuma yazma bilmiyen vatandaşlarımızı, Üniversite mezunlarımızın yüzde kaçı biliyor bu değişen maddeleri?

Ama biz Anayasa gibi bir önemli konuyu halk oyuna sunuyoruz. Neden? Çünkü REFERANDUM denilen bir anayasal müessese var. Deneyelim diyoruz. Böylece Demokratik davranıyoruz. Ben bunu anlıyamıyorum.

Benim sorunum da bu? Bazı şeyleri anlıyamıyorum. Tek çıkar yolum blogta sessiz çığlık atmak.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..