Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Blogta iki turlu şiir gezmesi

Blogta iki turlu şiir gezmesi
 

http://blog.milliyet.com.tr/siir--duygularin-iflasidir/Blog/?BlogNo=349673

 

Yukarıdaki şiir, çogu şiirler için geçerlidir. Tüm şiirler  için mutlak gerçek olamaz.

İflasın olduğu yerde ihlas, irfan ve ilim de vardır.

Himayeme aldığım, bakire bir şiirim "Birgün" ü , kurban eylemeli mi yoksa eylememeli mi ?

Eyle gitsin...

 

Bir Gün" ,

"Hergün bir yazım" ,

"Yazılmış bir gün" ,

"Dünü hiç yazmadım" ,

"Dün tarih, bugün ise taze mürekkep" ,

"Yaşamda ki gün, düşümde ki gün",

*Olası bölüm başlıkları veya yazılmamış şiirler!

12 kasım 2005 14:35

 

Bir "Gün" ve Gün "Bir"

Bir gün bile düşünmedim; Günün birinde ne olacağı mı?

Gün "bir" oldu sevinçli, Gün "iki" kederli.

Bir gün bile pişman olmadım günlere.

Hayat bir dönencedir; Günleri de saysam, sırada ya keder ya neşe.

İstersen sarılalım bir işe,  sonrasında içelim bir şişe.

Sıkıyorsa gitme çişe !

Nihayet ölümdür en son gişe.

 Aldırmıyorum artık her türlü gidişe.

Sonuçta ya bir gün ya gün bir .

 

2005, Eylül ün bir günü

 

Bu şiirde iflas etmiş duygular ve karamsarlık olsada gizemli bir ümit   ve haykırış var.

Duygu anlarımız hep öyle değil mi ?

Bir inişte bir yükselişte.

 

 

 
Toplam blog
: 82
: 437
Kayıt tarihi
: 11.08.09
 
 

İlgi alanlarım muzik. İlk kez Milliyet Blog'da yazı yazmayı deniyorum, daha doğrusu düşüncelerimi..