Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '09

 
Kategori
Blog
 

Blogta sınır

Blogta sınır
 

blog


Birkaç blogta,kendime çıta koyduğumu belirtmiştim. Her seferinde de çıtamı yükselttim. En son çıtam, 8 günde 100 hit almayan yazılarımı geri almaktı. Allaha şükür pek silme gereği kalmadı. Sadece geçen gün, "Son Pigme Dolapdere'de" yazımı, 8 günde 100 hit almadığından yayından aldım.Bir şeyi yanlış yapmışım ki merak uyandırmadı. Vatandaş haklıdır. Marifet iltifata tabidir, Müşterisiz meta zayidir.

***

Bir yazımız okunmuyorsa, kendimiz çok beğensek te mutlaka bir şeyleri eksik yapmışızdır. MB yaşayan bir organizma. Ara sıra eski bloglarımı gözden geçirip, eksikleri tamamlıyorum veya siliyorum. Biraz daha vakit bulup ta tarasam en az 10 blogumu tıkına, yorumuna bakmadan silerim. Herkes benim gibi yapsın diye bir iddiam yok. İsteyen kendine çıta koyar.

900 günlük üyeliğimde daha 300 blogum bile yok. Elemelerim olmasa, her aklıma geleni,her şiirimi, her haber yorumumu yazsam çok fazla olurdu.
Her şeyi yazabilirim, ama başkası yazmadıysa kıymeti var...

***

Şimdiye kadar benim kullanmaktan imtina ettiğim bazı kelimeleri kullanarak binlerce hit alan arkadaşımız var. Bendeniz cennetkuşu geçenlerde Can Yücel'in bir anektotunun geçtiği yazımda kullandığım kelime, bazı irrite olan yazarlarımızca iğrenç bulunduğundan sansüre uğradı.Bazı harfler biplendi.Halbuki yazım tam da bu konuya dikkat çekmek içindi. Yazıda," höte de höt diyemiyecek miyiz hakim bey?" diyordu Yücel. Ben de yıllar sonra höte höt diyemedim. Bu olaya da 5000 lik camiamızdan bir itiraz gelmedi. Halbuki beğenmeyenler her gün o organları sayesinde barsak temizler.

***

M.Celalettin Avus-Büyükada

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..