Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bloguma dokunma

Bloguma dokunma
 

blogspot'a erişim engellendi


Blogspotta yazıyorum uzun süredir. Öyle hayranım olsun, fanatiklerim olsun, beğensinler, yorumlasınlar, şakşaklasınlar diye değil. Sadece keyfim için. Özgür platformum olduğu için. 

Kendi yayın organımdı blogum. Bir gün canımın sıkıntısından bahsederken ertesi gün arkeolojiden bir sonraki gün dekorasyondan bahsedebiliyordum. 

Milliyet blogun gücüne gitmesin ama hiç kimse yayınla tuşuna bastıktan sonra ''blogunuz editörlerimiz tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır'' gibi bir cümle kurmuyor. Çünkü benim ve ücretsiz. Ben istersem yayınlarım kardeşim. İstersem cümlemin sonuna gülücük atarım, istersem sözcükleri katlederim ki onayladığım birşey değildir, yapmam. Ama bazılarının cümleyi konuştuğu gibi yazmasını samimiyet olarak algılayacak kadar da iyi niyetliyim bloglar konusunda. 

Ben bu kadar iyi niyetliyken benim blogumdan ne istediler anlamıyorum. Hangi mahkemenin ne sebeple siteye erişimi engellediği umrumda değil. 

Blogumu geri istiyorum. 

 
Toplam blog
: 8
: 769
Kayıt tarihi
: 13.05.08
 
 

Hayattayken yaşayalım (Dum vivimus vivamus) 1977 Zonguldak doğumluyum. Üniversiteye kadar ordaydım...