Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '07

 
Kategori
Mizah
 

Bloğun en iyi yazarı benim

Bloğun en iyi yazarı benim
 

İddialı bir başlık oldu ama gerçek bu. İlan ediyorum. Bloğun en iyi yazarı benim. Blogda yazanları ben ve diğerleri olarak ayırıyorum. Bu bloğa benim kadar iyi bir blog yazarı gelmemiştir. Gelmeyecektir de. Bunu okurken kızdığınızı biliyorum. Ama gerçekleri kabul etmeniz gerekiyor. Acı ama gerçek budur. Bu nedenle kimse blogda ben varken daha iyisini aramasın.
...
Efendim iddiamızı ortaya koyduk bari ıspatlayalım. Yoksa kimse kabul etmez. Vallahi ben gerçekten çok iyiyim. Acayip iyilikseverim. Kedileri besliyorum. Bakın iyiliğe bakın. Ondan sonra otobüste yaşlılara yer veriyorum. Otobüste yaşlı yoksa kalkıp kendi kendime yer veriyorum. Çünkü bendeniz de yaşlıyım.
...
İyiliklerim saymakla bitmez. Anneme para harcaması konusunda yardımcı oluyorum. Onun parasını hiç üşenmeden harcıyorum anında bitiriyorum. Bu az bir iyilik midir?
...
Sonra ev sahipleri. Onlara yaptığım iyiliği kimseye yapmadım ben. Her biri benden sonraki kiracılarının kıymetini biliyorlar. Bakın... İyiliğe bakın.
...
Ondan sonra bende iyilik bitmez. Mesela su sıkıntısı var. Yıkanmıyorum ben. Maksat su tasarrufu olsun. Gerçi daha önce de yıkanmazdım ama olsun. Önümüzdeki hafta İstanbul Üniversitesi'nde benim vücudumdaki kirleri kullanarak bir bakteri araştırması yapacaklar. Bu da bilime iyiliğim.
...
Bunca iyilikten sonra. Haydi bir kişi de çıksın da ben daha iyiyim desin. Bende iyilik bitmez. Bloğun en iyisi benim. Yazar olarak iyi misin derseniz. Laf aramızda kalsın ama ben yazar değilim. Bloğun serserisiyim üzerinize afiyet.

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..