Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Bloğunuza yeni bir yorum geldi.

Bloğunuza yeni bir yorum geldi.
 

Bu ileti ne kadar hoşumuza gider, bilgisayarımızı açtığımız an, acaba kim ne yazmış ne demiş diyerek heyecan ile açarız ve yanıtlarız bir çırpıda.

Bizi yorumlayan kişinin, sayfasına döneriz ardından, acaba hangi yazısına ben de yorum yazsam diyerek nezaketen bir iade-i ziyaret yaparak dostluğunuzu perçinlersiniz.

Ben bunların blog iletişimi konusunda çok gerekli olduğunda iddalıyım.

Sürekli yaz yaz yaz ama karşındakilerin duygu ve düşüncelerine hürmet etme, bu olmaz.

Hatta daha da ileri giderek haftada bir gün hiç yazmadan sadce o günü yorum yazma ve diğer blogları okuma günü ilan ediyorum ben kendi adıma.

MESELA CUMA GÜNÜ, yazmayacağım, kendi sayfamda olmayacağım,
sadce yorum yazacağım ve gelen yorumları dostça sevgi ile bir kardeş edası ile yanıtlamaya çalışacağım.

Bu şekilde davranırsak birbirimizi tanımak ve anlamak imkanını elde edeceğiz zannediyorum.

SEVGİLER DOSTLARIM.

Nilgün Çakıcı

BURSA'DAN selam ve güzellikler.

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..