Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '15

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Blogunuzun çok okunması

Denizlerde boğulan, yayan yollara düşmüş aç sefil sığınmacılar, terörist İslam sorunları, ülkemizde de PKK, İŞİD terörü, iç siyasi kaos, hak, hukuk sorunlarını dert ederek Milliyet blog da bu konularda yazı yazan, elden geldiğince gailelerini paylaşan kişilerin bloglarının okunma sayısı ortalama 10 ila 50 arası iken, çiçekten, böcekten ve özellikle bel altı güdülerimizi konu olan yazıların ne kadar okuyucusu olduğunu örneklemeye çalıştım. Durum internet kullanan, bir bloğa girmiş orada yazı yazan, yazanları okuyan eğitim seviyesindeki çoğunluğun üst beyin sorunlarını dert etmeyip, orta beyin ihtiyaçlarına cevap arayanlardan oluştuğunu gösteriyor. Emekli bir savcımızın yazdığı DERHAL BARIŞ çağrısını 4 üncü gününde ben dahil 10 kişinin okuduğunu görünce diyorum ki,

Vah memleketim.

         1 - Aşk - Evlilik

         Okunma Sayısı    217437

 

       Erkekleri kendine aşık etmenin 7 garantili yolu

aşağıda ankara üniversitesi bir öğrencinin bu kitabı alamadığı için sitem yazısı ve kullandığı yazım diline dikkat

S. S isimli bir hanım kızımızın yazı ile ilgili yorumu

Ankara Üniversitesi

kıtabı almak için aradım bana verilen cevapta çok ilgiç ve küsdahca bir cevap aldım eloktironik bir kıtaptır eylence yani 10 kişinin bir araya gelip eylendikleri bir kıtaptır dediler kıtebı satan yer dedi yazıklar olsun size

      2 -Aşk - Evlilik

         Okunma Sayısı       62679

 Çok etkili aşık etme duası–Bu duayı mutlaka öğrenmelisiniz.-

      3 - Aşk - Evlilik

          Okunma Sayısı        35754

   Eski Sevgiliyi geri döndürmenin harika yolları

         4 - Aşk - Evlilik

           Okunma Sayısı                   25087

 Rüyada eski sevgiliyi görmek

 

 
Toplam blog
: 88
: 265
Kayıt tarihi
: 14.10.11
 
 

İstanbul 1946 doğumlu, gazetecilik yüksek okulu eğitimliyim. Müzik ve her türlü spor aktivitesi y..