Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Blogvasiyetim!

Blogvasiyetim!
 

Bu dünya fani arkadaşlar!

Baktım da ne kadar çok blog yazmışım!

Ya küt diye ölürsem?

Dedim Ahmet vasiyetini yaz! Yazdıklarını, ölmeden vasiyet et, korusunlar!

Yazdım!

285 Şiir yazmışım, bu şiirlerimden,

%25’ini Sabiha Rana’ya,

%25’ini Zirve’ye,

%40’ını U. Kesici’ye,

%10’unu Nedim Üstün’e hediye ediyorum!

133 Mizah yazmışım! Bu eserlerimden,

%50’sini Süleyman Ekim’e,

%25’ini Murat Hacıoğlu’na,

%25’ini de Arif Öğütçü’ye hediye ediyorum!

87 Adet blog kategorili yazımın,

%50’sini Newyorker’e,

%25’ini Pirmete’ye,

%25’ini de Muzaffer Cellek’e hediye ediyorum!

28 Adet Güncel yazmışım! Bunların,

%50’sini Derinmavi’ye,

%50’sini de Gülgün Karaoğlu’na hediye ediyorum!

14 Adet Futbol yazısı yazmışım. Bunların,

%35’ini Yolun*diğer*yarısı'na,

%35’ini Sema Tapan’a,

%30’unu da Efsane Fenerli Metin’e hediye ediyorum!

Aile kategorisinde yazdığım yazılarımın hepsini Yurdagül Alkan Hanım’a hediye ediyorum.

Gündelik Yaşam kategorisindeki yazılarımın hepsini Vakayinüvis’e hediye ediyorum.

İlişkiler Kategorisindeki tüm eserlerimi Sema Şener Hanım’a,

Tarih Kategorisindeki tüm eserlerimi Mehmet Sağlam’a,

Yapı-İnşaat Kategorisindeki tüm eserlerimi Mu-Do’ya,

İnançlar Kategorisindeki tüm eserlerimi Akar Ağabey’e,

Gezi-Tatil kategorisindeki tüm eserlerimi Fatma İyibilgin Hanımefendiye,

Dostluk kategorisindeki tüm eserlerimi Nilgün Akad Hanımefendiye,

Felsefe Kategorisindeki tüm eserlerimi Ruksan İldan Hanıma hediye ediyorum!

Hayırlı olsun!

Bana dua edin arkadaşlar!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..