Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '08

 
Kategori
Mizah
 

Blok ne demek, be abi?

Blok ne demek, be abi?
 

Aaaa, selam abi.

Selaaam .

Hangi rüzgar attı böyle, hastamısın yoksa?

Yoooo!

Niye ki, hasta olmasam gelemezmiyim?

Emekli oldu diye duydumdu da!

Doğru duymuşsun .

Ne iş abi, saç baş ?

Nasıl yani?

Abi turistlere dönmüşsün yaa!

Her gün kravat takmak, ayda bir alaburus traşı olmak devri bitti tabii!

Abi ben senden şüpheleniyordum valla.

Nasıl yani?

Yani, sen zaten bizden değildin ki be abi!

Töbe töbeee!

Senelik izinlerde keçi sakal falan, sosyetik takılıyordun!

Eeeeee!

İzinde bizler köye gidiyorduk, sen cumburlop denize.

İş hayatında daha yeni sayılırsın, borcu harcı bitir sende gidersin inşallah.

Yok abi nerdeee, salça, bulgur, tarla tapan!

Yol parasına değmez, hepsi market'te var yahuuuu!

Yeni meslek ne abi?

Tembellik, iyilik, sağlık, daha ne olsun, ulan anam be?

Sen boş duramazsıııın?

Ben boş duruyorum demedim ki, bir site'de blog işiyle uğraşıyorum.

Kaç üyeli abi, yamuk bir durum çıkmasın?

Üye sayısı beş bin falan.

Çökme, batma olmaz inşallah?

Aman Allah göstermesin, bu yakınlarda bir tanesi battı ama!

Bizim site'miz sağlam!

Aidat, ödeme falan?

Yoooo.

Hadi yaaaa!

Hem kurallara göre davranırsan neden yamuk durum çıksın ki?

Demir, çimento durumları diyorsun yani?

TOKİ’mi yaptırıyor yoksa blokları?

Blok değiiiil, blog, internet gazetesi yazarlığı yani.

Abi, az önce işsizim dememiş miydin?

İşsizim.

Gazeteci de diil misin yani

Eh işte, birazcık sayılır ama parasız bir uğraş.

Bari asgari ücret neyim olsaydı, senin gazeteye köydeki gaynımı aldırırdık!

Sana üzüldüm be abi, gül gibi işin bir sürü elemanın vardı!

Töbe töbeee!

Sana bir şey söyleyeceğim, kızmayacan dimi?

Kızmam.

Yemin et.

Valla .

Eskiden çok kızardın ama?

Şimdi dalacam haaaa, kızmaaaam!

Sen işsizdin dimi abi, dur çayların parasını ben vereyim..

Yavv git işine, ben bu işi kendimi geliştirmek için yapıyorum!

Sense daha blog nedir bilmiyorsun, kazma herif!

Hiç mi gazete, kitap karıştırmıyorsun!

Varsa yoksa sarı dana, koca öküz!

Sen bu senede köyüne git!

Emekli olduktan sonra da temelli git!



 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..