Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '13

 
Kategori
Güncel
 

BM'nin açlığa çözümü

BM'nin açlığa çözümü
 

Radikal Gazetesi'nin haberine göre Birleşmiş Milletler, açlıkla mücadele etmek, beslenmeyi desteklemek ve çevre kirliliğini azaltmak için ekstra bir çözüm getirdi. Böcek yemek. Kınkanatlılar, karıncalar, çekirgeler ve ağustos böceklerinin örgüt Yenilebilir Böcek Programı kapsamında akrep ve örümceklerin de besin değerinin de incelendiğini belirtti.

Bu fikir toplumu ikiye bölücek gibi gözüküyor. Katılan ve katılmayanlar.

Ben Melissa olarak buna katılmıyorum. Böcek yemek bana göre değil. Benim zaten böcek korkum vardır  bir de onları yemek benim midemi bulandırıyor. Ama böcek yenmez mi?

YENİR. Buyrun bakın bütün Çin ve Asya ülkelerinin çoğu böcek de yemeyi tercih ediyor. Ama hiçbirşey olmuyor.

Bu bir tercih meselesi bence.

 
Toplam blog
: 40
: 1163
Kayıt tarihi
: 06.02.13
 
 

1999 doğumluyum. Yazmayı,okumayı çok seviyorum. ..Düşündüklerimi hissetiklerimi insanlarla yani s..