Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

BMV ve 25 cm topuklu ayakkabı…

Hala yürüyemediğimden dolayı vaktimin çoğunu internet başında geçiriyorum.

En zevkli ve en kötü tarafı alış-veriş siteleri! Oturduğum yerden reyon reyon geziyorum, gezmekle kalsam iyi; kredi kartlarımın anasını ağlatıyorum! Öyle ki; halime en üzülen oğlum bile kredi kartlarımı bir vesile ile elimden alıyor! Hoş, bütün alış-verişleri artık o yaptığı için kartlar onda ama “Oğlum, şu kartı bir getirsene” dedikten sonra bende kalan kartların akıbetinden korkuyor, haklı olarak!

Öyle bir yatırım yaptım ki kendime, hani yani ayağa kalkamazsam, yatakta oturan bir kokonaya dönüşebilirim!

Şöyle ki; yeni makyaj malzemelerim, yeni güneş gözlüklerim (iki adet), yeni bluzlarım, falan…

Yürüdüğüm anda yenilenmek için tüm hazırlıkları yaptım yani, olmazsa yatak üzerinde oturan bir kokona ikonu olabilirim! (Allah korusun!)

Neyse…

Bu internet sörflerim arasında sırf alış-veriş yok elbette; mesela sosyal paylaşım siteleriyle de epey vakit geçiriyor ve pek hoş şeylerle de karşılaşıyorum.

Geçenlerde İzmir, Karşıyakalı genç bir adamın yazdıklarına rast geldim.

Acayip hoşuma gitti; iznin olursa bir gün köşeme alayım dedim, teşekkür ederek kabul etti.

Şimdi aşağıda okuyacağınız yazı Can İpekpula’ya aittir; ben çok beğendim, umarım siz de beğenirsiniz.

******

“Benim sevgili pipili ve kukulu arkadaşlarım; birbirinize yanaşmak için yıllardır türlü türlü şaklabanlıklar yaptınız, aklı yok dediğiniz kedi bile 2-3 saatlik elemeden sora çiftini bulurken siz günlerce, aylarca hatta yıllarca, hatta ve hatta şu anki yaşınıza kadar (oha) bil fiil yalnız bir şekilde kendinizi kedi, köpek sincapla avuttunuz.

Peki neden böyle oluyor diye sordunuz mu?

Sordunuz genelde de ”insanlara güven olmuyor” cevabını aldınız amma velakin bahsettiğin zat ''insan'' muhterem kardeşim, özünde kendine bile güvenememiş bu varlığa neden güvenmeyi bekleyesin?

Aslında özünde zaten beklemek isteyemezsin; bilim insanının türlü araştırmalarıyla bulduğu testosteron ve östrojen adlı hormon sen daha ilkokul 3-5 derken seni ateş baruta çeviren bir kudret!

Hem kudret hem illet sana o BMV’yi aldıran da, bu 25 cm topukluyu giydirende bu! Sen ne kadar bunlar benim tarzım diye anlatsan da bendenizi inandıramazsın!

Hele Türksen kafamı kessen inandıramazsın!

Sanat desen bizde yok, adrenalin desen hep hormon altyapılı… Ya maç ya kavga!

Eeee elin emperyalisti senin gibi ebleği bulmuş salar mı hiç? Giydirdikçe giydirecek, içtirdikçe içtirecek…

Sen de sonra bi bakacaksın BMV’si, Audi’si olmayan senin için alt segment olmuş, süpper tarz giyinmeyen yanına yakışmaz olmuş ve sen esas amacından sapalı da baya bi uzun yol olmuş!

Çok güzel ve mutlu bir hayatı hak eden arkadaşlarım; yapmayınız etmeyiniz her gün sayısız tanenizin sıfatlarıyla karşı karşıyayım ve gördüğüm tek görüntü mutsuzluk ve mutsuzluğun sebebi bizleri esas amacımızdan uzaklaştıran, bizi birbirimizden en ufak ayrıntıyla bile farklı kılmaya çalışan bu kan emicinin sistemindir.

Ben diyemem ki yemeyin, giymeyin, binmeyin!

Hepsini yapın ama insanlara bunlara göre değer biçmeyin...

Bence…”

 

http://twitter.com/Gulgunkaraoglu

gulgun_2006@hotmail.com

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..