Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Bna dön deme

artık şarkıların sözleri
hep aynı
güneşin sevişmesi bitti
ve rüyalar tamamlandı
sana söyleyecek sözüm kalmadı
gidiyorum
seni sana bırakarak
beni yanıma alarak
gidiyorum
aynalarda seni aramadan
yüzümün yarısında sen olmadan
gözlerin ruhumu okşamadan
gidiyorum
kanım çekildi kanından
canımı alıp
sol yanından
tenimi koparıp dudaklarından
gidiyorum
bana dön deme
dönemem
ne bu yük ağır geldi bana
ne seni taşıyamamak
ağır gelen kendisiydi sevdanın
kendimi kandıramadım
en kestirmesinden bu aşkın
kaybetmeden kendimide
hazır bitmişken
ve kalmamışken söylenecekler
gidiyorum
 
Toplam blog
: 32
: 256
Kayıt tarihi
: 16.04.08
 
 

Güzel sanatlar mezunuyum. Resim yapıyorum. Şiir yazıyorum. Futbol hastasıyım. Sergilerim oldu. Resim..