Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
777
 

Bodrum'da fırtına...

Bodrum'da fırtına...
 

Bodrum’da acaip durumlar yaşandı, sizlerle görüşmeyeli. Daha geçen hafta denize girerken, birden gök delindi sanki. Acaip bir fırtına, ve inanılmaz bir yağmur. Böyle anlatınca bir şey yok tabii size göre. Alt tarafı yağmur değil mi?

Değil efendim!…

Hayır, yağmur dışarda yağsa iyide, sorun şu ki yağmur evde yağmakta…

Önce bir şangırtı duyuldu. Yukarı koştum hemen, çatıya çıkan kapı ve camı yerlerde… Tabii bütün yağmurda evin içinde.

Yetmedi, odalara bir baktım, duvarlardan bir takım şelaleler akmakta. Ama ciddi şelale…Şakır şakır akıyor duvarlardan. Pencere çerçevelerinin, camların arasından çağlıyor.

Aşağı koştum, ana, mutfak kapısından ve giriş kapısından sular süzülmekte içeri. Bir ara düşündüm, acaba mayoları giyip, can yeleklerini mi taksak diye…

Eşim işteydi, benim panik atak üzerine eve koştu. Çatı camına bir naylon gerildi, kapı çengellendi. Ama duvarlara çözüm yok. Onlar hala çağlamakta. Üstüne bir de elektrik gitti mi? Ev oldu gerilim filmlik. Şanslı böcük, Zilli ve Oooolllum’a atlamakta. Onlarsa hırlamak ve tıslamakta. Ortalık karanlık. Eve sular girmekte.

Çağan Irmak, duy beni, Kabuslar Evi’nin bir bölümünü burada çek derim ben. Bak, böyle fırsat bulamazsın bir daha. Ev doğal korkunç, birşey yapmana da gerek yok, valla.

Tabii, bendeniz deli Belgin, derhal oturup ev bakmaya başladım. Hani bana kalsa hemen, o gece derhal taşınacağım. Allah’tan İsmail sakin de oturduk oturduğumuz yerde.

Zaten gündüzden de uyuz olmuşum eve. Öğleden sonraydı, bahçede birileri geziyor. Bir adam ve iki kadın. Noluyoruz, diyerek fırladım evden. Elimde çaktırmadan bir bıçak mevcut, neme lazım. Adamdan şöyle bir yanıt geldi:

“Ben eve müşteri getirdim, siz ne zaman çıkmayı düşünüyorsunuz?”

Delirdim tabii, biz evi tutarken ev aynı zamanda satılıktı. Ev sahibi bize, biz oturduğumuz sürece satmayacağını söyledi. Nisan’da tuttuğumuzdan daha bir sene bile dolmadı. Bu arada çatıda daha önce de akmalar oldu, onunla da ilgilenen yok. Bizim eve yaptığımız masrafın ise haddi hesabı yok. Kovaladım emlakçıyı, evsahibi önce benle konuşsun, diyerek.

Yani ben aslında ev bakmaya gündüzden başlamıştım. Uyuz oldum ya… Akşam evde çağlayan sular hepten delirtti. Yok mudur Bodrum’da şööyle bakımlı, merkezde, bahçeli falan makul fiyata evi olan? Hadi bana sponsor olun, evinizi verin, ben de sizin reklamınızı yapayım:) Sitemin ratingleri iyidir, günlük 600-1000 arası değişmekte. Evet, sponsor aranıyoooorrr:)))

Durumlar budur arkadaşlar…

Sevgiler herkese…

NOT: Facebook’ta beni arkadaş ekleyenler, önce kendinizi tanıtırsanız sevinirim. Hani tanımadan arkadaş olunmaz da o bakımdan. Hem bende hafıza güçlüğü var kardeşim, unutuveriyorum işte nereden tanıdığımı…

NOT-2- Biz ucuz atlatmışız yağmuru, Bodrum Kumbahçe de, araçlar falan sel suları ile sürüklenmiş, evleri çamurlu sular basmış. Yine de şükür diyeceğim, ama ev bulmakta kararlıyım.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Senin bu şiddetli yağmur durumları acele ettiğin doğum tarihinle de ilgili olabilir. Zaten yağmurlarla gelmişsin baksana:))

Ayrıntıda gezinmek 
 24.10.2007 14:44
Cevap :
Bak bu ilginç bir varsayım, olabilir mi acaba:))))  24.10.2007 19:57
 

Umarım en kısa zamanda bulursun aradığın evi. Sevgiler

Ayrıntıda gezinmek 
 24.10.2007 14:42
Cevap :
Teşekkürler,ucuz atlattık aslında  24.10.2007 19:57
 

ucuz atlatmışsınız fırtınayı yağmuru rabbim beterinden sakınsın...şükür etmeliyiz bugünlerde yaşananlara bakılırsa...tekrar geçmiş olsun ..sevgilerimle...

Yaşam Çiçeklerim 
 24.10.2007 14:05
Cevap :
Haklısınız, ucuz atlattık. Bir yandan da susuz günlerimizi ötelediği için teşekkür borçluyuz sanırım yağmura değil mi?  24.10.2007 19:58
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 33
Toplam yorum
: 126
Toplam mesaj
: 35
Ort. okunma sayısı
: 810
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yağmurlu bir 30 Ekim günü açmışım gözlerimi, biraz aceleciymişim ki 7 aylık doğmuşum:) Sonrasında hi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster