Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bodrum’da mültecileri taşıyan tekne battı: 6 ölü

Bodrum’da mültecileri taşıyan tekne battı: 6 ölü
 

kara kürek


Bodrum’dan Yunanistan’ın İstanköy Adası’na gitmeye çalışan mültecileri taşıyan tekne fırtına ve fazla yük nedeniyle sabaha karşı battı. Türk Sahil Güvenlik ve kurtarma ekipleri 6 mültecinin cesedine ulaştı.

İçerisinde 62 mültecinin bulunduğu belirtilen teknede ilk belirlemelere göre 6 mültecinin cesedine ulaşılırken, diğerleri sağ kurtarıldığı belirtildi.

Arama kurtarma çalışmaları sürüyor.

http://www.birgun.net/haber-detay/bodrum-da-multecileri-tasiyan-tekne-batti-6-olu-83344.html

Bu da Ezginin kaçan teknesinin öyküsü

O tekneleri Yunan özellikle batırıyor… Türk sahil güvenliği asla ateş etmiyor… Çok iyi bir komutanımız var… Bizim denizciler Suriye’li Muriyeli fark etmez koruyorlar… Benim kaptan ehliyetim yok… Kızıma yaptığım yelkenlinin ruhsatı yok. Akşam gençler aldı fii tarihinde… dedim ki sakın koydan dışarı çıkmayın… buradaki balık size yeter… Yorgunluktan bayılmışım kumsalda… Sabah altıda biri beni dürttü… Anaaa komutanmış… Hem de baş komutan… Üşenmemiş gelmiş…

Kürekleri siyah yapmıştım… Düşürmüşler… Karanlıkta görememişler… Fırtına patlamış… Neyse ki teknolojik çocuk bunlar… Cepleri var… Sahil güvenlik bunları Yunan’a gitmeden kurtarmış… Emreet komutanım!… Caart cezadan yırttık… Bi de Ezgoş’umun kayığını yıkatmış… Hemen al götür dedi!

……………………………

Bodrumluyuz ya… 3 gün sonra gittim… bedava liman!… neyse… 29 ekim bayramı… bodrumdayım… fırtına çıkmış… kasırga…. ezginin kayık ipini kopartıp beni almadan Cos’a gitmiş… Çalınmadı… Çünkü elektrik motorunu sahilde denizin dibinde buldum… hala orada… halbukim komutanım bana fırtınada çık demişti… devam edecek bu dizi…bekleyin gaari!

 
Toplam blog
: 10
: 577
Kayıt tarihi
: 22.08.12
 
 

Turizm Otelcilik ve İşletme okudum. Balık tutmayı ve gitar çalmayı severim. Ayrıca hobi amaçlı ol..