Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '07

 
Kategori
Güncel
 

Bodrum nefes alamıyor

Bodrum nefes alamıyor
 

Baktım gökyüzünde kara kara bulutlar bir an sevindirik oldum, yağmur bulutları bunlar diye, halbuki kısa bir süre sonra gerçek neden anlaşıldı, Bodrumun nefesi sönüyormuş meğer, akciğerleri...
Rüzgar da sanki işbirlikçi, ışıklar kesik, hayat durdu adeta Bodrumda.

Kardeşim aradı çok üzgündü "abla çok üzgünüm yine orman yangını birkaç yerde birden başlamış, kasıtlı çıkarılmış bir yangın, anons yapılıyor herkesi yangını söndürmeye çağırıyorlar mesaim bitmek üzere oraya gideceğim hemen" dedi.

Kızılderililer gibi dumanı takip eder oldum. Dumanın kesildiği anlarda, sevindim ama gerçek neden sonra anlaşıldı meğer yangının ilerlemesi nedeniyle benim baktığım hizanın dışına doğru hızla ilerliyormuş yangın.

Her taraf beton binalarla doldu taştı, yakamadıkları yerleri sanki traş bıçağı ile kesmişler gibi dümdüz edip konduruyorlar binaları sonra etraflarına iki ağaç, bir begonvil, kıyıya iki şezlong dişleri en sivrilerden iki köpek bahçe duvarları, afilli lambalar, süslü püslü sarı saçlı gacılar, biblomsu kızlar şımarık baba parası şımarığı delikanlılar.. ahh ahh ne çok şey birikti dağarcığıma, yazacağım inşallah konudan konuya atlar oldum.

Bodrum, bildiğiniz gibi çıra adeta yakında ilaç niyetine bir ağaç kalmıyacak biline..

resim:
http://www.turizmdebusabah.com/

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..