Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '07

 
Kategori
Astroloji
 

Boğa kadınları gelin bakalım buraya burada neler var

Boğa kadınları gelin bakalım buraya burada neler var
 

Boğa Kızlarının duyu organlarının tümü son derece gelişmiştir


Boğalardan korkar mısınız? Ben korkmam çünkü ben de boğayım. Boğayım, boğasın, boğalar, boğayız. Bir boğa burcu erkeği olarak kendimden bahsetmem gerekirse, ilk sıraya duygusallığımı koyabilirim. Kolay kolay ağlamam ama beni çok sevindiren bir şey olduğu zaman dayanamam. Bir keresinde sanırım lise 2.sınıftı. 3 tane zayıfım vardı karnemde. Biri atölye dersiydi ( meslek lisesi olduğu için ) sanırım. Onu başarıyla verdim. Matematikçi de saolsun kıyak geçmiş kanaat notuyla bana geç oğlum demiş. En zoru ve 3.sü Edebiyat idi. O kadar zorlu bir hocaydı ki anlatamam. Sanırım da anlatamayacağım.=) Sınava girdim babalar gibi de çıktım. Sınavdan 60 almışım. Anlayacağınız geçtim lise son sınıfa.Ama gelin görün ki eve bir gidişim vardı ki annemler beni bekliyorlar.İçeri girdim ve şöyle br baktım suratlarına.Ve olan oldu. Paat ! Ben koptum. Duygu selinden olacak ki, ağladım susamışcasına. Sevinç işte inanamıyordum geçtiğime. Neyse efendim boğayım diyorduk ve duygusaldır diyorduk değil mi? Duygusaldır ama üstüne gelmeyin sakın. Bizi kolay kolay kızdıramazsınız.

Boğa bayanının bir erkekte aradığı en önemli koşul bakım, görsel etkileyicilik ve seksiliktir. Koç bayanı paraya her şeyden çok önem verir. Eğer yeterlimiktarda mali birikiminiz varsa onun kapılarını sonuna kadar açmayı başarmışsınız demekti Tatlı sözler duyduğunda bir kedi gibi sokulmaktan hoşlanan Boğa, çok iyi ve sadık bir aşıktır. En kötü özelliklerinden biri de Yemeğe asla hayır diyememesi ve her durmadan atıştırmaktan müthiş keyif almasıdır. Ama Boğa bayanının bu yönünden de rahatlıkla faydalanmayı başarırsanız onu hiç zorlanmadan bir akşam yemeğine davet edebilirsiniz. Gerek iş hayatında gerekse de evde kendine sakin bir tarz edinen Boğa bayanı kendi kuralları çerçevesinde düzenli bir şekilde yaşar ve kolay kolay da sinirlenmez. Boğa bayanını sinirlendirmek istemiyorsanız asla anu eleştirmeyin ve işine karışmayın. Silik erkekler hiç ona göre değildir. Onu çok fazla oyalamayın. Çünkü o başkalarının peşinde koşmaktansa kendi peşinde koşanları gayet misafirperver bir şekilde evinde ağırlamayı tercih eder.



 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..