Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '17

 
Kategori
Magazin
 

Boğaç Aksoy'dan ' Arka Sokaklar ' itirafı

Boğaç Aksoy'dan ' Arka Sokaklar ' itirafı
 

Kanal D ekranlarında hafta içi her sabah yayınlanan ‘Renkli Sayfalar’ programının geçtiğimiz gün konuğu, Arka Sokaklar dizisinde ‘Volkan’ karakterini canlandıran Boğaç Aksoy oldu.

Genç oyuncu, Müge Dağıstanlı’nın ‘Çatışma sahnelerinde zorlanıyor musunuz?’ sorusu üzerine ilginç bir itirafta bulundu.

‘SAĞ KULAĞIMDA İŞİTME KAYBI OLUŞTU’

Aksoy, ‘Çatışma sahnelerinde, çoğu kez kurusıkı mermilerin yakın mesafede patlaması üzerine sağ kulağımda işitme kaybı oluştu. Ama oyuncuyuz ve bu bizim görevimiz. Arka Sokaklar gibi efsane bir projede yer almaktan dolayı çok mutluyum.’ dedi.

‘ÇILGIN DERSHANE 3’DE OYNAMAK İÇİN SAÇLARIMI BOYADIM!’

2014 yılında yapımcı Servet Aksoy ile Çılgın Dershane 3 sinema filminde oynamak için yaptığı görüşmesini de anlatan Boğaç Aksoy, bir itirafta daha bulundu.

Yapımcı Servet Aksoy’un; ‘Biz sarışın bir erkek arıyoruz. Senden olmaz.’ demesi üzerine, kuaföre gidip saçlarını sarıya boyattığını ifade eden Boğaç Aksoy sözlerine, ‘Saçlarımı boyadıktan sonra tekrar Servet Bey’in yanına gittim ve ben hazırım artık dedim. İsteğimi geri çevirmediler.’ şeklinde devam etti.

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..