Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Boğazda ışık selini izle diye !!!

Boğazda ışık selini izle diye !!!
 

Bugün 29 Ekim 2007; bundan tam 84 yıl önce YANİ 29 Ekim 1923'te Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK cumhuriyet yönetimini ilan etmiştir. Cumhuriyet; yurttaşların seçme ve seçilme hakkının olduğu bir yönetimdir. Ulus temsilcilerinin kabul ettiği yasalarla ülkenin yönetilmesidir. Cumhuriyet yönetiminde söz ulusundur. Cumhuriyet' i korumak, kollamak, yaşatmak her yurttaşın ödevidir.

Bugün bu görevi ŞIRNAK ilinin Cudi ve Gabar dağlarında yerine getirmek için görevlendirilmiş MEHMETÇİK, hain teröristlerle girmiş olduğu silahlı çatışmada 2 Erimizin daha ŞEHİTLİK mertebesine ulaştığını öğrendik.

Tam bu haber basın ve medyanın gündemine düşmüşken; İSTANBUL İlindede saygı değer hanımefendiler ve beyefendiler geleceğimizin umutları olan evlatlarıyla birlikte Boğazda ışıklı havai fişekli gösterilerini izliyordu.
Bunu izlemene hiç kimse bir şey diyemez hiç kimsenin bir şey demeye hakkı yok. Ama tek bir şey var, bu görüntüleri izlerken ŞEHİT'lerimizi yüreklerinde hisseden ve onlar için elinden ne geliyorsa yapmaya çalışanlar varsa, bunu hiç düşünmeyenlerde var. Bu sözüm onlara: Sen bu görüntüleri rahat seyredesin diye ŞIRNAK linde 2 er daha ŞEHİT oldu.

Bugün desadüfen bir haber dinledim; Amerikalı yıldız Oscar sahibi ünlü Hollywood yıldızı Kevin Costner'ın Modern West adlı müzik grubuyla 30 Ekim'de İstanbul'da vereceği konserin biletleri 100-700 YTL arasında satışa çıkarıldı.
Sanırım bu parayı verip bu konsere gitmek; MEHMETÇİK VAKFINA bu parayı bağışlamaktan daha kutsal bi görevdir. NEDERSİN ?

Bu konsere gitmek isteyenler şu mektubu bir okusun istedim. Sonra konsere gönül rahatlığıyla gidersin.

Büyüklerinin verdikleri bayram harçlıklarından biriktirdiği 50 YTL'yi TSK Mehmetçik Vakfı'na bağışlayan, İzmir/Karabağlar İlköğretim Okulu 4' üncü sınıf öğrencisi Rabia Şerife YILDIRIM'ın Genelkurmay Başkanı Orgeneral Yaşar BÜYÜKANIT'a hitaben yazdığı mektup:

"Sayın Paşam; Sahsınızda Kahraman Ordumuzun geçmiş Ramazan Bayramını kutluyor siz büyüklerimin ellerinden öpüyorum. Paşam bu Ramazan Bayramında büyüklerimin el öpme hediyesi olarak vermiş oldukları paraları biriktirdim, elli liram oldu. Bunları Mehmetçik Vakfına verilmek üzere gönderiyorum. Sözümü dedemin öğrettiği şu sözle bitiriyorum. (Atamıza ait) Nemutlu bana ki Türk yaratıldımgönlümün gururudur bu, ne esir oldum, ne satıldım, Türklüğümün şuurudur bu. ( Ne mutlu Türklüğüyle gurur duya bilene ) "

EPD Organizasyon ile 30 Ekim'de İstanbul WOW Convention Centre'de konser verecek olan Kevin Costner'a organizatör ve yapımcı Cüneyt Ortan, bir film teklifi götürmüş. Oyunculuğunun yanı sıra yapımcı ve yönetmen kimliği de bulunan Kevin Costner, Türkiye'ye geldikten sonra sektörle ilgili araştırmasını yapacak ve Ortan'a cevabını iletecekmiş. Atatük'e hayranlığı öğrenilen Kevin Costner, 29 Ekim 2007'de saat: 14.30'da Anıtkabir'i de ziyaret edecekmiş. Filmin bir Atatürk filmi olabileceğini belirten Cüneyt Ortan, cevabın olumlu olması halinde Kevın Costner'in Atatürk'ü oynamasını ümit ettiğini söylemiş.

Türkiyede bu rolü oynaya bilecek hiç aktörümüz kalmadımı acaba. Bu rolü bir Amerikalı dahamı iyi oynar sizce ?
Artık bundan böyle yerli malı haftasını Kevin Costner' ın memleketinde kutlamak daha anlamlı olur her halde ?
Haşlanmış renkli yumurtalarımızı, Lynwood, Kaliforniya da tokuştururuz. Saygılarımla.


 
Toplam blog
: 9
: 556
Kayıt tarihi
: 29.09.07
 
 

Ben 38 yaşında, insan kaynaklarında çalışan, hayatı seven, her şeyiyle hayatı kabul eden sıradan bir..