Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '09

 
Kategori
Haber
 

Bol bol fuhuş!

Bol bol fuhuş!
 

Zanlılar!


Kafası kırık birilerinin "evlenince düzelir" ümidiyle evlendirilmeleri...

Köyünde "adı çıkan" küçücük kızların kocaya verilince namusunun aklanacağı düşüncesizliği...

Her nasılsa, evlenir evlenmez çarçabuk hamile kalabilen ama doğurduğu çocuğa hiç bir şey veremeyen kadınların "ana'yım" diyebilmeleri, beni isyan ettiriyor...

Sevgili Müge Anlı'nın programında tam 45 gün en uzman tiyatroculara bile taş çıkartan OYUN üstüne OYUN oynandı.


"Bu çocuk benden değil"

"Bunu evlatlık verelim"

"Yaramazlık yapmıştı da bir tokat attım dişi kırıldı"

"Çocuk bir anda elimden kaçtı"

"Karımı çok seviyorum"

"Kocamdan asla boşanmam"

Vs. Vs...


Tam 45 gün bu yalanları dinledik.


Bu dilber başka dilber! Yalanın binini, bi paraya satan dilber.

Kadın meğer fuhuş yapıyormuş ama kocasının haberi yok!!!

Köyün bilumum erkekleri herşeyden haberdar. Kocanın haberi yok!

Bu dilber, bambaşka bir dilber.


Hurdacının evine "fuhuş yapmaya" giderken küçücük yavruyu da yanına alan dilber, çocuğun kendilerini gördüğünü anlayınca sinek öldürür gibi kanından canından çıkan bebeğini yok ediverdi. O kör olasıca gözünü bile kırpmadan.

Attığı yalanlar ayağına dolaştı. Adalet yerini bulmasına buldu da, az buldu. Bu dilberi asmalı! Asıp ta seyrine bakmalı...


24 yaşındaki dilber'in gözünü aşk mı boyadı? Seks mi, ya da para mı? Bilemedim. Bu dilber başka dilber miş meğer.

6 yaşında, dünya'ya niye geldiğini bile bilmeyen, kısacık ömründe sevgi görmeden, doyasıya karnını doyuramadan, anasının iğrenç ilişkisini gördüğü için "yok" edilen, üstelik gömülmeye bile layık görülmeyen Muhammet'e Allah'tan rahmet diliyorum.

Fırtınalı bir yaşamdan seni anan baban geçiriverdi, kaderini onlar çizdi... Nur içinde uyu bebeğim.



Gülriz Yiğit


 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..