Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '11

     
    Kategori
    İş Yaşamı - Kariyer
     

    Bol Şanslar

    Haber köşelerinde sessis sedasız dolaşan satırlar var bugün . Eski Milli Eğitim Bakanımız Nimet Çubukçu' nun eşinden boşanma haberini belki şaşırarak okudunuz . Zarifliği, bunun yanında inadına olaylara ve insanlara karşı dik duruşu ve herşeyden önemlisi ilk kadın milli eğitm bakanı oluşu çoğunuzun dikkatini çekmiştir sanırım. Nimet Çubukçu haberlerini duyduğum ve izlediğim sıralarda, domuz gribi vakalarının yaygın olduğu bir dönemde mecliste öksürürken konuşmaya çalıştığı zaman daha çok dikkatimi çekmişti. Konuştukça öksürüyor, sözleri bölünüyor yine öksürüyor yine devam ediyordu. Ben kendi adıma bu öksürük krizlerine tutulduğumda ortamdan kaçmaya çalışır ilk yakaladığım sessizlikte tüm gücümle öksürerek kesilmesini umarım.Maalesef sayın bakanımın öyle bir şansı olmadığı için ısrarla devam etmiş, günü en az hasarla kapatmış fakat akşam haberlerine görüntüleri ile beraber odamı hasta başlıklarına konu olmuştu. Sonrası malum o açılış, bu millii eğitim şurası, SBS, LYS , YGS ve bakanın ceketi saçı derken bir dönem böylece geçti. Ben haberlere konu oldukça onu dikkatle ve ilgiyle izledim . İginç tespitleri, sakin tavrı ve olayaları karşılamadaki azimli tavırları takdire değer. Ama sonuçta duygusal da bir kadın. Çok zaman sizde eşlik ettiniz gözyaşlarına. Ha birde gözyaşlarıyla beraber konuşmak zorunda olduğu dönemlerde bir de sesi titrer, içinizi yakar. 

    Maalesef sayın eski bakan yeni dönemde kabine dışı kaldı. Ben kendi adıma üzüldüm. Diğer bakanlıklarda bayan olupda sesi olmayan kotukların aksine hemcinslerimiz adına bizi daha dikkatli temsil eden sayın Nimet ÇUBUKÇU' ya geçde olsa çalışmalarından dalayı teşekkür ediyorum. Haber ajanslarına bugün düşen boşanma haberinden sonra, hayat yolunda bundan sonra tek başına yapacağı uzun ve yorucu yürüyüşlerde güç ve başarı diliyorum. Yolun açık olsun NİMET ÇUBUKÇU. 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 142
    Kayıt tarihi
    : 02.04.09
     
     

    Okumayı seven ama yazmakta geç kalan biri. Üniversite mezunu, eğitim sektöründe çalışan, kitabı,sin..