Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '19

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Bolluk Bereket Çalışması

Yaşamın içinde mutlak bir bolluk içindeyiz. Zamanla ailevi öğretilerimiz, yaşananlar bollukla aramıza perde olabiliyor. Perdenin arkasında kalanlar görülmeyen ve kullanılmayan evrensel hediyeler olarak her gün kullanılmadan akıp gidiyor.
 
Ailemizde, çevremizde şahit olduğumuz olaylar her türlü kavramımızda etken bilinçaltı kayıtları olabiliyor. Yakın çevrede bir iflas var ise parayı kazanma ve ardından kaybetme ilişkisini farkında olmadan kurabilir, korkusunu üretebiliriz. Dolayısıyla bolluk kavramımız dışarıdan olumsuz bir kayıt almıştır ve sürecin içinde farklı duygularla da beslenir. 
 
Bolluk denince insanın aklına önce para geliyor. Oysa ki yaşamın içindeki her kavramın bollukla direkt bağlantısı vardır. Örneğin şifanın bolluğu aktif olmadığı sürece para kazanmak da şifasız olmakta, sevginin bolluğu olmadan anlayış ve saygının yaşamdaki yeri giderek azalmaktadır. 
 
Bolluk bereket ile birlikte çalışır. Her şey bolluk içinde sunulurken tüm bu sunulanları görmek, almak ve yaşama aktarmak bizi bereket kavramına bağlar. Bollukla gelen bereketle çoğalır, anlamlı  ve verimli bir derinliği olur. 
 
Her gün sabah gün doğarken o günün bolluk – bereketi herkesin üzerine eşit akar. Bizler hak ettiğimize inandığımız kadarını alır gerisini bırakırız. Bolluk kavramı ile birlikte bereketi de çalıştırabiliyorsak aldığımız kısmını çoğaltır büyütürüz. Yani bolluk kavramındaki “az”lığı bereket tamamlar, almadıklarımızı görmek için kapıyı açar. Aksi takdirde aldığımız “yeteri kadar” olarak kalır ve asgari ihtiyaçlarımızı karşılar.  
 
NE YAPMALI?
“Bolluk – bereketle ile aramdaki tüm negatif kayıtları ve engelleri iptal ediyorum. Bolluk ve bereketin bana akması ile ilgili negatif inançlarımı görüyor, biliyorum ve hepsini dönüştürüyorum.” diyerek yeni bir başlangıç yapabilirsiniz. 
Bolluk – bereket olumlamaları;
- Var olan bolluk - bereketten kendimi uzak tuttuğum her bir an için kendimden özür diliyorum.
- Kendimi bolluk – bereketin akışına bırakıyorum.
- Bolluk okyanusundan alıyor bereketle kullanıyorum.  
- Yaşamın tüm zenginliği ile bağ kuruyorum. 
- Ailemden, atalarımdan gelen negatif kader bağlarını kazanç ile dönüştürüyorum. 
- Kazanç içinde olmayı hak ediyorum, ben kazanıyorum. 
- Hak ettiğim her şey bana kazançla ulaşıyor. 
 
Sevgiler
 
 
Toplam blog
: 178
: 43
Kayıt tarihi
: 30.10.18
 
 

Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, İlkokul Öğretmenliği, Sosyoloji bölümü lisans ve Psikol..