Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '10

 
Kategori
Güncel
 

Bölünmeyi değil birliği teşvik edelim

Bölünmeyi değil birliği teşvik edelim
 

İnsan bu, su misali, kıvrım kıvrım akar ya: Bir yanda akan benim, öbür yanda Sakarya


Referandum sonrası bazı köşe yazarları ısrarla üçe bölünmüş Türkiye haritası üzerinde durup özellikle Güneydoğu Anadoluda bölünmüş Kürt devletinin kaçınılmaz bir sonuç olduğu konusuna ısrarla vurgu yapırak, bu konuda halkımızın tarihsel bağlarını zayıflatmaya yönelik bir telkin kampanyası başlatmış durumdalar. Burada bu iddiaların gerekçelerine yer vermek ve bu saflarda yer almak istemiyorum, ancak inanıyorum ki bu çabalar sonuçsuz kalacak ve milli şuura sahip, milletini ve vatanını seven yıllarca kucak kucağa yaşadığımız kürt kardeşlerimizle kardeşliğimizi bozmaya hiç kimsenin gücü yetmeyecektir. özellikle darvinizmin yer yüzünde yayılmaya başlaması ve darvinist ve komünist propagandanın etkisi ile başlayan ve iddia edilen ergenekon örgütünün yoğun faaliyeti ve son 35 yıldır oluşturulan provakasyonlarla milli birliğimizi ortadan kaldırma çabaları Allah’ın izni ile sonuçsuz kalacaktır. Biz 600 yıl Osmanlı topraklarında birlik ve beraberlik içinde kardeşçe yaşamış halkın evlatları olarak kardeşliğimizi Türk İslam Birliği ile taçlandırıp, bu çabaları boşa çıkarmaya kararlıyız. Milli ve manevi duygularına bağlı tüm kardeşlerimize çağrı yapmak istiyorum, bu beyhude çabaları boşa çıkarmak için gelin Türk islam Birliği yolunda elimizden gelen tüm çabayı gösterelim, hiçbir şey yapamayacak olursak ta Türk İslam Birliğini istediğimizi dile getirelim ve Türk - Kürt ne farkader biz kardeşiz diye sesimizi yükseltelim. Bu yazıları yazan yazarlara da şununu söylemek istiyorum, sizde bekleyin bizde bekliyoruz 2023 tarihinde bu yazdıklarınızdan utanç duyacaksınız.

 
Toplam blog
: 33
: 2340
Kayıt tarihi
: 25.02.10
 
 

İletişim Fakültesi mezunuyum. Özellikle bilimsel ve coğrafi keşiflerle ilgileniyorum. ilgimi çeke..