Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '09

 
Kategori
Futbol
 

Boluspor

Boluspor
 

Boluspor


BOLUSPOR; İkinci devre hazırlıklarına başlarken; yönetim, teknik heyetten gelen rapor ya da tespit ettiği kriterleri üzerinden üç futbolcusu ile yollarını ayırdığını açıkladı.

Bunun yanında gerekli transferlerin yapılacağı bilgileri de gündemde..

Ancak; İhtiyaç noktasında; hangi mevkilere oyuncu alınacağını,

Kulübün ekonomi noktasında; hangi oyunculara yönelebileceğini,

Takıma yararlılıkları noktasında; futbolculara hangi kriterler üzerinden odaklanılacağını, hep birlikte görecek, sonra da hep birlikte değerlendireceğiz.

Boluspor’un, Antalya kampına gayet olumlu bir havada hareket ettiğini, geçen hafta yazdığım gibi elinin rahatlamış olduğunu, şeffaf olunarak bir çok şeyin daha anlaşılır olacağını ifade etmiştim.

Şimdi daha iddialı bir söylemle; tabii ki bu tamamen göreli bir durum olarak algılanmalıdır..

“Boluspor Kulübünün çok profesyonelce yönetildiğini hatta, Trabzonspor’dan daha iyi organize olabildiğini (Kulüp, yönetim, taraftar, şehir, teknik kadro, spor kamuoyu, vs.) kamuoyuna açıklıyorum.

Necip ÇARIKÇI; Sayın Başkan son günlerde gündeme damgasını vurmaya ve yaşananları fazla yorum yapmadan yalın bir şekilde ifade etmeye devam ediyor.

"Sezona yanlış bir teknik direktörle başladık. Hiçbir programı olmayan, sezon başı kampını hazırlayamayan bir teknik direktör ile çalıştık” hayli ilginç, yenilir yutulur cinsten olmayan bu açıklamaları için Boluspor Başkanı Sayın Çarıkçı’yı tebrik ediyorum; hem özeleştirisi hem de bir gerçeği cesaretle dillendirdiği için…. alkışlıyorum.

Mustafa UĞUR; UEFA tarafından üst düzey teknik direktörlere verilmesi planlanan Uefa Pro Lisans güncelleme seminerine Boluspor Teknik Direktörü Mustafa Uğur’un da katılmasını, seminerin genel içeriğini öğrendiğimde önemsedim, ne yalan söyleyeyim gururlandım.

Windows güncellemesi gibi bir şey… var olanın üzerine koyma… virüslere karşı tam koruma..!!

İlimizin güzide takımı, yarenlerin, camianın, kamuoyunun gözbebeği Boluspor’umuzun Teknik Direktörü, Uefa Pro Lisans seminerine katılıyor.

Gurur okşayıcı ve güven veren bir kariyer planlamasının; Boluspor camiasına, taraftara, bizlere ve en önemlisi takıma olumlu olarak yansıyacağını düşünüyor, bunun ikinci devreye pozitif olarak yansıdığını görmek istiyorum.

Adem DURSUN; 27 Temmuz 2009 tarihinde Fenerbahçe Boluspor karşılaşmasından sonra “Vücut dili ve Boluspor yorumu” başlığında Sevgili Adem Dursun kardeşim için, gördüğüm tablo üzerinden iki eleştiri geliştirmişim;

1- “Bize doğru kullanılacak bir serbest vuruş, anında ceza sahası içinde konuşlanmaya çalışan Adem Dursun'un yer tutuşunu ve pozisyon alışını yadırgadım. Açı ve duruş olarak bir futbolcunun o şekilde durması söz konusu bile olamaz. Teknik Direktörümüz bir bakmalı ve maçın o anını izlemeli. Bence; amatör takımlarda dahi öyle bir duruş ile pozisyon alan oyuncu göremezsiniz”.

2-“Adem Dursun çıkış tünelinde, biletini almış Amerika'ya uçacak pozlarında, ” demişim. Demek ki gitme kararı (haddim olmayarak) 27 Temmuz 2009 da alınmış. Bugün günlerden 30 Aralık 2009…

Son olarak; O günün şartlarında; Adem Dursun gazetelere açıklama yapmış.. “Çok yeni bir ekip olmamıza rağmen, takımdaki arkadaşlık seviyesi üst düzeyde. Birinci etap çalışmalarında güç depolamaya yönelik çalışmalar yaptık. Coşkun hocamızla birlikte bu sezon ligin tozunu attıracağımızı düşünüyorum”. (22 Temmuz 2009)

Alınganlığa gerek yok, ben üzerime düşen tozları aldım..!!

 
Toplam blog
: 62
: 690
Kayıt tarihi
: 04.01.07
 
 

Aşçıları ile ünlü Mengen doğumluyum. Beden Eğitimi Öğretmeni, güzel sanatlara ilgili, sporu mesle..