Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '17

 
Kategori
Güncel
 

Bomba İhtimali Yüzünden Korkup Alışveriş Merkezlerine Gitmekten Çekinenleri Anlıyorum

Çünkü ben de biraz öyleyim. Ben yazılarımda kimseye cesur olun demedim. Cesaret hayatta kalmaktır. Ölenler yalnızca ölmüş olurlar. Sadece görev verilirse…

“Teröristlerin istediği de bu, bizleri evimize kapatmak” falan diyorlar; güzel sözler bunlar ama biraz böyle olsak terör saldırılarında ölenlerin çoğu şimdi yaşıyor olacaklardı.

Her gün dışarı çıkan, alışveriş merkezlerine giden insanlar var. Herkes de hep belli yerlere aynı yerlere gidiyor; Taksim, Kızılay, bilmem ne meydanı…

IŞİD’e bilmem kime yem oluyorlar yani… Değişik yerlere dağılsalar hiç değilse… Bizlere dışarı çıkın, teröre inat yaşayın diyenler Türkiye’de belli yerleri(Terörün amacı ses getirmek, tanınmış bilinen yerler) güvenli hale getiremiyorlarsa kusura bakmasınlar, canımızı sokakta bulmadık!

Alışveriş merkezine alışveriş yapmak için gidilir, gezmek de neymiş. Valla kimse kusura bakmasın ben ömrümün hesabını yaparım. “Kaderinde varsa…” lafı da şu kulağımdan girer bu kulağımdan çıkar. Bir yerde sadece olman gerekiyorsa olacaksın. Geziyordum. Dolaşmaya çıktım. Teröre potansiyel hedef olacağını düşündüğüm yerlerde varsa işimin gerektirdiği kadar kalırım.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..