Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Bulut AbLa'nın Kaleminden :)

http://blog.milliyet.com.tr/handanca

13 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Bombacı çocuk

Bombacı çocuk
 

Oradaydım,  

Karanlık güneşin doğduğu yerde 

Gece gibi çöküyordu yalnızlığım 

Dilimden anlayan 

Şefkatli sözleriyle içimi ısıtan bir annem yoktu 

Kimsesizliğime bir çareyken 

Savaşın tam ortasında buldum adımlarımı… 

Ben sizin rüyalarınızda korkup kaçtığınız 

Ben gözlerine bakarken,  

Karşısında durmak istemediğiniz adamım. 

Ya da inanmadığınız yalanların en acısındayım 

Ben doğru bildiğim tüm yanlışlarımla 

Bombacı bir çocuk 

Suikastı milyon kez tekrarlanmış 

Aynalarda öldürdüğüm adamların yüzleri 

Kendimi tanımıyorum! 

 

Ben bombacı çocuk 

Tüm lanetli giysileri giyerken üzerime 

Üşürüm, siz beni anlamazsınız 

Ölümün sıcak nefesini bir Azrail gibi taşırım 

Ama yetmez o ateş,  

İçimin buz tutmuş haline bir kor bir alev daha yakarım. 

Patlayıp havaya karışan sadece siz olmazsınız 

Çocukluğum, hayallerim ve kandırılmış benliğim de gelir 

Yanınızda,  

Ama siz feryadımı duyamazsınız! 

Hiç kimse doğuştan kötü değildir. Ya kötü olmak mecburiyetinde kalmıştır ya da kandırılmıştır. Küçük bir çocuk gibi…” 

Handan/Ağustos Mevsimi 

 

 

 
Toplam blog
: 30
: 494
Kayıt tarihi
: 11.07.11
 
 

Bankacılık mezunu olmama rağmen müzik ve edebiyattan asla kopamayan, monoton bir dünyanın kapılarını..