Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '11

 
Kategori
Eğitim
 

Bomboş bir boşvermişlik...

Fen bilgisi okuduğuma bin pişmanım, daha doğrusu insan okuduğu için pişman olur mu ? olur olur hemde nasıl olur ve eminim benim gibi binlerce vardır okuduğu için bin pişman olan. Atamam daha olmadı olmadı ama şimdiden anladım ki ülkemizde eğitim bitmiş yok. 

Ücretli öğretmen; 

*öğrenci gözünde öğretmen,  

*hiç bir hakkı olmayan,  

*sbs kursu açılacak ama ücretli bu kursu veremeyecek,  

*sınıf rehberliği verilemez ama sınıf rehberliği olan,  

*rehberlik dersine zorunlu giren ama parasını alamayan,  

*il genel deneme yapar o gün ek dersler gider,  

*sbs kursları veya deneme sınavları yapılmaması gerek ama rehberlik dökümanlarında her öğrencinin deneme sınavları gözlenecek diye çizelgenin gelmesi 

*23 nisan kutlanır okula gelirsin görev alırsın herkes parasını alır ama üretliye yok,  

*vee tehtid edilen bir okumuşluk "bu işi yap yapmazsan yapacak birini buluruz" gibi bir cümleyi kurabilen bir camiaya dahil olmaktan nefret ediyorum... 

bomboş bir boşvermişliğe şahit oluyorum. 

 
Toplam blog
: 9
: 2791
Kayıt tarihi
: 05.06.08
 
 

Öğretmenlik okudum. Şu an Hatay'ın Hassa ilçesinde Başkent Bilgisayar da şubeden sorumluyum. ..