Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Bomboş

Bomboş
 

Herşeyden uzaklaşmak


Bu gece yağmurlu yolda, bomboş sürdüm
Kalbim bir makina gibiydi

Kadınımı uyuttuktan sonra,
Göbeğimi kucaklayıp banyoya süzüldüm
Sonra ruhumu bir zar gibi soydum;
Yine tek parça çıkartmayı beceremedim

Önce hayaller elimde kaldı
Ve gerçekler boğazıma yapıştı
Onları soymak için jilet kullanmak zorunda kaldım,
Çok canım acıdı

Aşkım zaten kadınıma yapışmış,
Korkularıma ulaşmak zor oldu
Pis iş, ama çıkardım girdiği yerden
Sonra her yerimi yokladım birşey kaldı mı diye

Evden çıkınca bir sigara yaktım, tatsızdı
Soğukta bir kedi beni kandırmaya çalıştı
Sonra bir kadın kalçalarını salladı önümde
Hiç birşey hissetmedim
Yağmurlu yolda, bomboş sürdüm

 
Toplam blog
: 38
: 363
Kayıt tarihi
: 06.06.10
 
 

Yaşam Koçuyum. Aynı zamanda Satış/Pazarlama konularında danışmanlık yapıyorum. ..