Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bomonti toplantısı ve birazda iç gezilerim

Bomonti toplantısı ve birazda iç gezilerim
 

Bir kış daha bitti.! Ömrümüz başka kışlara hızla koşarken. Bahar yıllardır kalbime hüzünlede gelse, ışıkları başka türlü yansıyor artık.

İstanbul'da Moda' da (( Orhan Veli'nin şiiri gibi oldu)) sıcacık bir hava, deniz, Fenerbahçe, adalara karşı keyifteyiz.

Sevgili Esma Kahraman ne güzel bir organize yaptı da bizi bir araya getirdi. Sohbetimizde saatler su gibi aktı gitti. O güzel güne ve hepsini tek tek tanımaktan hep mutlu olduğum dostlara sevgi ve teşekkürler. Gerçekten çok değerli bir yazar olan Ata Kemal bey, Fethiye'den tanıdığım Erol Işık, geçen toplantıda tanıştığımız uçurtmalar. Kadri Kanpak ve yakomoz5, le yeni tanışmamıza rağmen kırk yıllık dost gibi hissettim inanın. Milliyet blog'da böyle buluşmalarla sahip olduğum o kadar güzel ve gerçekten çok sevdiğim dostlarım oluştu. Uzak bile olsak her zaman kalbimde onlar...

Yaşamda bir yanınız hep özlemse, benim gibi en küçük fırsatta koşarsınız sevdiklerinize. Geçenlerde Kemer'e uçtum yine oğluma.

Kemer'i çok seviyorum. Belki birgün aklıma eser bohçamı alır kaçarım oralara. Doğası, denizi dağlarıyla cennet gibi.

Kemer' de hep denize girilecek değil ya. Beydağ'larına çıktık bu sefer. Tahtalı dağının zirvesi karlı. Teleferiklede çıkılıyor. Biz arabayla çağlayanları, yükseldikçe her an değişen manzarayı, mola verip seyrederek çıktık.. Gözüm, ruhum güzelliklerle, doldu. Turistler de vardı.

Onlar bizim ülkemizi bizden daha iyi biliyor ve geziyorlar.

Kadınlar gördüm hayvan otlatan, süt sağan. Sohbet ettim hepsiyle. Beli bükülmüş yaşlı bile hala çalışıyor ve hiç şikayet etmiyorlar inanın. Hep şükrediyorlar çalışabiliyoruz diye. Doğallını kaybetmemiş çileli güzel kadınlarım benim..Canım Anadolu kadınım.

O mutlulukla eve döndük, halamın vefat haberi geldi. Yaşam ölümle biten bir süreç aslında. Yaşlıydı ama yine bir yerim acıdı tabii. Ailede yaşlılarınız olunca sanki pek büyümüyorsunuz. Büyütmüyorlar sizi. Kaç yaşında olursan ol aynı.
''Hala ben de yaşlandım'' desem ''sus daha çok gençsin'' derdi. İçime bir hüzün düştü birden.

Şimdi ailemin en büyüğü benim...

Hayat yine de çok güzel. Leylekleri gördüm bugün. Gelmişler. Evimin karşısında küçük bir orman var. Kargalar her akşam bizim sitenin damlarında toplanıp, oraya uyumaya gidiyorlar. Ama her sene leylekler gelince, bir geceliğine damlarda yatıp ormanı evlerini onlara veriyorlar.

Sabah leylekler giderken, uzun bir zaman onları uçarak yolcu ediyorlar inanın.

Bahar geldi. Ağaçlar yeşillerine daha bir sıkı sarılıyor. Çiçekler iyice şımarık. Meyve doğuracaklar ya.! Doğanın barış bayramı başladı. Ya insanlar!!? Kendisiyle, insanıyla barışık kalbi sevgi dolu insanlara selam olsun buradan...

Sevginin gözleriyle bakabilmek dünyaya,
Ve doğanın güzelliği, eşsiz dengesiyle.
İnsan kendi kıymetini bilebilseydi keşke
Yaradanın ruhundaki ilahi sesiyle...

Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..