Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Bashico Doğal Anneyim Başak Pirtini

http://blog.milliyet.com.tr/bashico

23 Aralık '07

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Boncuk'un kaçma serüveni

Boncuk'un kaçma serüveni
 

Boncuk bahçede dolaşırken


Her akşam mümkün olduğu kadar kitap okumaya ayırmaya çalışıyorum. Tabii okuyacak ve aktarmak istediğim pek çok hayvanlarla ilgili kitabım var. Havalar henüz soğumamıştı. Bir akşam evde salonda oturuyordum. Kedilerin odasını da havalandırmak için açmıştım. Tabii pencere kenarına çıkıp oturmaya bayılıyorlar. Birden yüksekten düşen bir kutu sesi duydum. Hemen içeri gidip baktım. Dolaplardan düşen bir şey yok. Maviş cam kenarında, etrafta Boncuk yok. Pencereden kafamı aşağıya uzattım ki ne göreyim, Boncuk 3m'lik pencereden aşağıya atlamış, oraya sinmiş oturmuş bana şaşkın şaşkın yukarıya bakıyor!!!

Arada resimde gördüğünüz gibi bahçede bir kaç kere dolaşmaya çıkmış ve acaiyip hoşuna gitmişti. Ben de hemen dışarı çıktım. Gel gel diyorum ama nafile kendisi uzaklaşıp etrafı incelemeye koyuldu. Fazla uzatmadan kucağıma alıp içeri aldım. Ama o günden beri de camda oturmaya çıkmasına çekiniyorum yine kendini aşağıya atar incitir diye...

İşin doğrusu kediler doğa hayvanları olduğu için onları ne kadar uzak tutmaya çalışırsanız, yine de bir kere dışarı çıktılar mı tekrar gitmek istemelerini önleyemezsiniz. Bende kedilerimi zaman zaman dışarı çıkartıyorum, her ne kadar veteriner hekimler aman hastalanırlar, diğer kedilerden mikrop kaparlar vs deseler de, bağışıklıklarını güçlü tutacak besinleri ve ilgiyi gösteridiğimiz sürece bir sorun olmayacaktır. Tabii arabalar ve köpeklerden uzak tutmak şartıyla :)

 
Toplam blog
: 201
: 11799
Kayıt tarihi
: 07.12.07
 
 

Tüm blog severlere merhaba! Boğaziçi Kimya bölümü mezunuyum. Bilişim sektöründe toplantı, etkinli..