Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '09

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Boncuka!!!

Boncuka!!!
 

Boncuka!!!


Üniversite yıllarımda (9yıl önce) yeni eve çıkmıştım, bir gün pencereden bakıyordum.Penceremin tam karşısında bir ağaç vardı, dalları penceremize kadar uzanırdı..Sonra birden bire ağacın içinden sarı bir şeyin uçarak yüzüme doğru geldiğini gördüm.. Hemen yüzümü korumak için refleksle başımı çevirdim.. Ve ensemde sıcak ayaklar hissettim..Elimi usulca ona doğru uzattım, elimin üstüne kondu.. Neredeyse tüm vücudu sarı renkte olan bir muhabbet kuşuydu..Davetsiz bir misafirdi..

Üniversiteyi bitirdim, O hep yanımdaydı..

Ailemin yanına gittiğimde O yine yanımdaydı..

Sonra iş nedeniyle şehir değiştirdiğimde O yine yanımdaydı..

Kapıdan girdiğim zaman attığı sevinç çığlıklarını..

Tek bir ekmek parçası için yaptığı cambazlıkları unutmak mümkün değil..

O'na gerçek, karşılıksız bir sevgi duydum ve varlığından her zaman mutlu oldum..

Dün akşam onu kaybettim..

Şaka gibi geldi..

Aniden rahatsızlandı ve tüm çabalarıma rağmen onu yaşatamadım..

Kendini birden bıraktı, artık direnecek gücü kalmamıştı minik bedeninin..

Ama dakikalarca küçük kalbi atmaya devam etti..

İnanmak istemedim ve bir umutla bekledim hep..

Eskiden de böyle rahatsızlandığı zamanlar olmuştu ama her seferinde ölüme çalım atmayı başarmıştı..

Ama bu kez olmadı.

Olamadı.

Seni özleyeceğim..

 
Toplam blog
: 5
: 505
Kayıt tarihi
: 21.03.09
 
 

Gazetecilik mezunuyum..Yazmak ruh halimin yansıması olarak ortaya çıkıyor. Günlerce elime kalem alma..