Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Boncuklu'da deniz keyfi

Boncuklu'da deniz keyfi
 

Sabah her ayın ilk Perşembe günü açılan Perşembe Pazarı’na gittim. Geçen ay bir aldığım kitaplar bu kez üç lira olmuştu. Çok fazla kitap yoktu. Suriyeliler’in hepsi birkaç liraya satılan giyeceklerin peşindeydi. Hemen haberleri olmuş.

Saat 10’a doğru Boncuklu’daydım. Bulutla kaplanmıştı gökyüzü. Deniz 18 dereceyi geçtiği için güzeldi. 17 derece biraz daha sert oluyor!

Koya biraz daha kum getirmişler, bu koyda son denize girişlerim gibi görünüyor.

Artık burası da paralı olacak, kötü ve can sıkıcı.

On dakika kaldım denizde. Yanıma 10-15 santimetre büyüklüğünde iki balon ve iki mırmır balığı geldi. Bir de tırnak boyu büyüklüğünde yavru balıklar dolaşmaya başladı. Dikkatli bakınca karagöz balığı yavrusuydu bunlar. Gözlüğüm olmadığı için baralarında farklı gibi olan yavru balıklar var gibiydi, göremedim.

Ben denizden çıktıktan yarım saat sonra güneş çıktı. Koyda 18 derece olan hava sıcaklığı dışarıda da aynıydı.

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..