Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '11

 
Kategori
Özel Lezzet Durakları
 

Bonnyfood’ a bir sorum var

Bonnyfood’ a bir sorum var
 

Resim;Bonnyfood


Tatlıyı sever miyim? Biraz. Taze ve güzel bir baklavayı. Ya da pastayı sevmeyenimiz var mıdır aramızda. Sevmeyenler vardır ama ben seven çoğunluktan tarafım. İnternette dolaşırken ye beni diye ısrarla önce gözüme sonra beynime dolan şu resim beni kısa bir araştırmaya itti ve aşağıdaki bilgileri Bonnyfood sitesinden aldım ve paylaşıyorum. 

“Güzel bir hediye almak istiyorsunuz. Değer verdiğiniz birisine. Önce hediyeyi çarşıda pazarda arayıp bulmak, sonra sevdiğinize vermek istiyor da olabilirsiniz. Hatta siz bizzat elden mi vereceksiniz yoksa göndermek mi istiyorsunuz? Üstelik hediye kadar değerli, belki de hediyeden daha değerli bir özel mesaj ile kendinizi ifade etmek istiyorsunuz.” O zaman, secin birbirinden güzel hediyelikleri. Aşağıda başlıklar altında toplamaya çalıştım ama birazda siz araştırın. Başka değişik tatlar bulabilirsiniz. 

Kurabiye Çiçekleri 

Meyve Çiçekleri 

Kek Çiçekleri 

Mesaj Kartları 

Balonlar 

Çikolatalı Kestane Çiçekleri 

Özel Şekilli Aranjmanlarımız 

Bence en göz dolduranı ve ye beni dedirteni Enjoy - Karışık Lezzet Çiçeği şöyle tanımlıyorlar kendileri. 

“Farklı lezzetler bu saksıda... 

Özel saksısı içerisinde 18 adet vanilya, frambuaz, portakal aromalı ve bitter çikolata kaplı işlenmiş çilek, 8 adet kakaolu fındıklı nutty kekçiçeği, 8 adet bademli kuincy kekçiçeği, 13 adet çikolata kaplı royal işlemeli kurabiye çiçeği, 12 adet çikolata kaplı granny smith elma diliminden oluşmaktadır. 

Günlük üretilen bu ürünümüz sadece şubelerimizin bulunduğu illere gönderim yapılmaktadır. 

Siparişinize mesajlı kurabiye eklemek isterseniz, yazılmasını istediğiniz en fazla 18 karakterlik mesajı lütfen sipariş notu bölümünde belirtiniz. 

Siparişinize balon eklemek isterseniz aşağıda bulunan balon çeşitlerimiz arasında yaptığınız tercihinizi lütfen sipariş notu bölümünde belirtiniz.” 

Ben bunu sitenin resimlerinde gördüm ve aklıma takıldı. Bunların saksıları da yeniyor mu? 

 

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..