Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Borç İsterken Bin Kere Ara, Ödemeye Gelince Toz Ol!

Borç İsterken Bin Kere Ara, Ödemeye Gelince Toz Ol!
 

Para


Ağlayarak, yalvararak gelip borç para istiyorlar, sonra hem arkadaşınızı hem de paranızı kaybediyorsunuz!

Günde beş kez  arayanlar, parayı alınca aylar, yıllar  geçiyor aramaz sormaz oluyorlar !

Annemin kuaförü olan bir adam sürekli arayıp "Çok özledik, nerelerdesiniz? hanım da sizi sürekli soruyor, bir uğrayıp hiç olmazsa çayımızı için"  dedi.. Ben de ne kadar dostcanlısı insan hep arayıp hatır soruyor  dedim ve samimiyetine inandım, bir ay boyunca aradı,  ben de vakit bulamadığım için çok üzüldüm, yahu  bu güzel insanlara uğramalıyım diye düşünürken. Adam aradı ve çok acil bir ödemesi olduğunu söyledi  1000 tl acil lazımmış! Ben de parayı ayarladım ve adama götürdüm...

Aramalar bitti, adam önce güven sağladı, parayı aldı ve aramalar kesildi !!! 

Sonuç : Asla geri ödemedi...

Bir Özel Kalem Müdürü elektrik  faturası gelmiş 830 TL acil  ödemem gerekiyor bana yardımcı olabilir misin? dedi; oldum, aradan yıllar geçti adam ne aradı ne sordu... Bir gün MEB bahçesinde cep telefonu ile konuşurken karşılaştık, arkasını dönüp ayağını duvara yasladı!

Sonuç: Asla geri ödenmediği gibi size düşman olup ilişiği kesiyorlar!!!

Buna benzer onlarca hikaye daha var.,,,

Kul hakkıyla yükleniyorlar... 

Böyle insanlara hakkımız helal değildir !

 

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..