Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '08

 
Kategori
Siyaset
 

Borçlu doğan çocuklarımızı kim düşünsün?

Borçlu doğan çocuklarımızı kim düşünsün?
 

hayata borçlu olarak gelen bebeğe ne vaad ediyorsunuz?


Sayın Başbakanımız 8 mart kutlamasını öyle yaptı ki, Vallah benim için sürpriz oldu. Ben Sayın Başbakandan bize daha iyi yaşam koşulları ile yeni bir hayat vaad edeceğini düşünüyordum.
Düşünüyordum ki, bize diyecek ki, bundan sonra artık ben her birinizin avukatıyım, bir sıkıntınız olursa direkt bana anlata bilirsiniz.
Düşünüyordum ki, bize umut verecek ve diyecek ki, maaşlarınızı yükseltiyorum ve iş saatlerinizi kadınlar için özel ayarlayarak 8 saatten 6 saate indiriyorum.
Düşünüyordum ki, 2 çocuktan fazla çocuk sahibi kadınlara maaş bağlayıp çocuklarını iyi eğite bilmeleri için iş derdinden, para sıkıntısından kurtarıyorum.
Düşünüyordum ki, "bir daha kimse size taciz şöyle dursun, yan bile bakamaz, ben Başbakan olduğum sürece hiç bir kadına gülden ağır söz bile denemez".
Elhasıl, çok şey düşünüyordum, ama...
Ehh, zaten bunların hiç birine umut etmiyordum, sadece hayal ediyordum.
Çünki, nasıl bir memlekette yaşadığımı gayet iyi biliyorum. Oysa Başbakanımızın kadınlara verdiği değer hiç te köyün, avradına bebek doğutturmaktan başka bir işe yaramayan basit erkeklerinden farklı değil.
Tamam, biz çocuk doğuralım-3 tane. Bu çocukların geçim, eğitim, sağlık ve başka önemli masraflarını kim karşılayacak? Bu konuda bize ne vaad ediyorsunuz, Sayın Baş Bakan?


Ekonomik sıkıntıları Türkiyeden daha fazla olan Azerbaycanda her doğan çocuğa doğum harcı verilir.
Üstelik hastaneler, poliklinikler bedava.
Burda ise daha 1 yaşını doldurmayan bebeğimiz için 2000 YTLden den fazla hastane masrafı harcadık.
Bir muayene ücreti bir altın parasına eşdeğerdir.
Çok para olamasa da Azerbaycanın doğuran anneye verdiği bir kerelik muavenet parası en azından bir ihtiyacı karşılayacak kadar yeterlidir.
Şimdi biz kadınlar 3 çocuğu doğuralım da bizim sosyal hayatımız nasıl olsun?
Zaten sabahtan akşama kadar evin, çoluk-çocuğun ihtiyaçlarını karşılamakla kendimize bakım bile yapamıyoruz.
Bu gün ne bişirsem diye düşünüp duruyoruz. 3 çocuğun nafakası nasıl olacak bu işsizlerle dolu memlekette?
Lütfen Sayın Başbakanımıza benim bu sorularımı iletiniz! ama sizin iş arkadaşınız var çocuklarınızı amerikada okutacak kadar hayır sever iş adamları o üç çocuk doguracak kadınların sanırım yok ekmek kavgasında
eşlerininin kredi veya kredi kartlarının en az ödememesi peşinde olan kadınlar
ne kadar üretken olabilirlerki? sayın reisi cumhurun eşi gibi 400 dolar ayakkabı alacak şansa sahip degillerki yada ülker gurubunun bayisi olan çocukların eşleri degilki 3 çocuk yapsın kendi yarınları yokki çocukların olsun
velev 3 çocuk yapsınlar kira mı yardımı egitim mi yardımı yapacaksınız
sayın başbakan

 
Toplam blog
: 51
: 820
Kayıt tarihi
: 18.02.08
 
 

1978 doğumluyum. Bakü'de doğdum. Ben Kayseri'de yaşayan Azerbaycanlıyım. Kayseri'de yaşıyorum. Be..