Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Bordo siluetli kadın

Bordo siluetli kadın
 

Yumsun sözlerime yaslanıp gözlerin,
Ki, sabah nedir bilmesin ninnilerde…

Zindan sarhoşluğu gün ortası
Bir ben olayım
Bir sen olayım
Bir güvercin göğsü çırpınışında
Bordoya çalmış esvabını bir kadın
Melül mahzun,
Ham düşlere adım adım
Nim adımlar bıraksın
Adımı yek diğerine parya
Yakamoz değiyor gözyaşlarına dolunayda…

Yaz gelmiş diyorlar
Baharı geçmişiz bir kalem
Geçmişiz apar topar bozkırın
Gelincik gözlerinden…

Oysa bir leylek uçumu mesafeydi
Ve pençesi yeni vuruluydu umutlarımın
Bir çiçek açımıydı
Aç çiçeğim…
Aç tomurcuğum…
Baharda kaldı gözüm…

Yaz gelmiş…
Sanırsın at gövdeli insan başlı
Kuş kanatlı…
Canım canım
Leb demeden nohuttan masal çıkartmış
Hani şu Kafdağı
Hani şu bir öpücüğe düş bozan…

Açtım açmasına gözlerimi
Önüm arkam
Yerim göğüm dalgakıran…

En sığ yarasını kanatmışcasına sıracalı toprağın
En kuş uçmaz kervan geçmez
En bir dokun bin ah işit
Güle sorsan şikayet etmez dikeninden…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..