Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Bordo

Bordo
 

dedim ki kendime

"oğlum

ömrünü verecek kadar kaç kadın sevdin

kendine mahpus ettiğin kaç kadına sürgün oldun

gözlerin açık seviştiğin bir tek geceyi söyle bana"

 

dedi ki kendim bana

"yazık ki

yaşadın sandın

yaşattın sandın

bak oğlum

öncelikle bütün aşkını gözlerine yüklemiş bir kadın bulacaksın

ve bu kadın var ya

inan ki o uçurum gözleriyle ruhuna dokunacak

öyle bir dokunacak ki

sen onun güzelliğine asla bak(a)mayacaksın

o yudumladıkça kadehinden şarabı

bordo bir endamı yüzüne asarak gülümseyecek

o gülümsedikçe sen bir yudum daha güzelleşeceksin

o anlatacak

sen dinleyeceksin

o anlattıkça

sen daha da derinden dinleyip daha da güzelleşeceksin

daha sohbeti bitmeden inan ki

sen çoktan o kadına aşık olacaksın"

 

 

ilhanaşıcıtemmuzikibinonaltı

 
Toplam blog
: 74
: 99
Kayıt tarihi
: 27.12.16
 
 

* aynaya baktığında kendini göremiyorsan suçu aynada arama... * zaman şeytan icadıdır an ise Ta..