Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '09

 
Kategori
İzmir
 

Bornova Belediyesi (2) ve SON

Mart 2009, bir yazı yazdım.

Haritalarda CADDE olarak geçen, ancak 3.5 adımlık bir sokak olan
İSTANBUL CADDESİ' nden.

Kaza geliyorum denilen bir yerden.

Vurdum duymaz yöneticileri uyarmak istedim.

Siyasetçi her yerde aynı.

İstanbul ve civarında dere yatağına yapılan evlere izin veren kafa aynı,
Borçka da yol yapayım derken dere yataklarını tıkayan kafa aynı, Bornova da 3.5 adımlık sokaktan TIR geçiren kafa aynı.

Bu kafalar olduğu müddetçe, bizim adam olamayacağımızda tescilli.

ISO 2050.

Sertifikayı yarın Bornova Belediye Başkanlığına vermeye hazırım.

YUH!

Bu kadat vurdum duymazlık olamaz.

Sayın Başkan,

Bu yolun hali ne olacak.

Bu yolu gezdiniz mi?

Bu sokakta oturanlar size memnuniyetini mi? Bildirdi?

Devlet Su İşleri, Bırak Bu İşleri mi denildi.

Seçim öncesi vaatlere ne oldu?

Sizler nasıl insanlarsınız anlamakta zorluk çekiyorum.

Dünyanın hangi ülkesinde böyle bir yol var.

Patagonya da bile böyle bir sokak var ise,

YARINDAN TEZİ YOK; BELEDİYENİZ ÖNÜNDE HER GÜN BEKLEYİP;
GELİP GEÇTİĞİNİZDE YERLERE KAPANIP SİZE DUALAR OKUYACAĞIM:

Komşular, vatandaşlar;

Dünyanın hiç bir yerinde böyle bir sokak OLAMAZ!!!!!!

Bu Türkiye me mahsus,

Türkiye min basiretsiz yöneticilerine has bir SOKAK tır.

Bu sokak ta yürümek için KURALLAR;

1-Yürümek için kaldırım ararsanız NAH!! bulursunuz.

2-Bu sebeple yolun sağ cenahını kullanacaksınız.

3-Yolun sağ cenahında kaldırım var. EMME velakin arabaları park etmişiz.

4-Kaldırım yüksekliği yerden 35 cm. yükseklikte. Yaşlıları bir zahmet zıplatın.
5-3.5 adımlık yol çift şeritli.

6-Bornova-Manisa arasını çift şerit yapamadık.

Şaka bir yana,

Güler misin, ağlar mısın denilecek bir sokak. Şehirler arası ve şehiriçi yoğun trafik yaşanan bir SOKAK.

Bu sokakta yaşayan bir çok çocuk ve yaşlı var.

Kapılarından adım attıklarında vızır vızır bir trafik. Çünkü kapı ile yol arasında kaldırım YOK:

Türkiyemde her türlü açılım yapılıyor.

Bu sokağa da bir açılım yapsak diyorum.

Tekrar, üzerine basa basa SÖYLÜYORUM;

Bu sokakta oturan, yahut oradan geçen bir vatandaşaın yada Topçu Tugayına giden bir sokak olması nedeniyle askerlik görevini yapan bir askerimizin bir trafik kazasına maruz kalması durumunda bunun sorumlusunun kim olacağını düşündünüz mü?

Sayın Bornova Kaymakamlığını

Sayın Bornova Belediyesini,

Sayın Garnizon Komutanlığını

Bu konuda tekrar duyarlı olmaya çağırıyorum.

Yarın vebali büyük bir olumsuzlukla karşılaşmamak temennisiyle.
 
Toplam blog
: 58
: 708
Kayıt tarihi
: 02.07.06
 
 

Erzurum 1959 doğumlu. İşletme mezunu. Bir Kamu şirketinin Muh.Md.Yrd.'dan emekli. Kent yaşamının zor..