Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '11

 
Kategori
İzmir
 

Bornova metro istasyonu :)

Bornova metro istasyonu :)
 

Metro bir alem :)

Bornova istasyonu ayrı bir alem :)

Sabah trafiği çok yoğun.

İşe, okula, hastaneye gidenlerin kalabalığı malum.

İstasyon çıkışında sabahları genelde simitçi, poğaçacı oluyor haliyle.

Bir de genç bir gözleme satıcısı kız var.

Bazen alıyorum kahvaltı için ben de.

İlaveten tek tük gazete satıcısı gençler oluyor sabah.

Gün boyu nasıldır başka, pek bilmiyorum.

Akşam dönüşü hali yetiyor metronun :)

Üçyol istasyonu bu derece şenlikli değil :)

Bornova bir alem :)

Ayrı bir dünya :)

O nasıl curcuna, o nasıl şamata aklım ermiyor :)

Tam bir karmaşa :)

Metronun girişinde genelde gençlerden bir grup oluyor çoğunlukla.

Günün mana ve önemine binaen slogan atıyorlar, duyuru yapıyorlar.

Seçim dönemi malum :)

Partilerini tanıtıcı faaliyetleri oluyor.

Standlar kuruluyor.

İmza topluyorlar artık herneyse o günkü mevzu.

Ellerinde gazete ve dergiler olan gençler de istasyonun girişinde her daim konuşlanmış vaziyette :)

Yüksek sesle tanıtım yapıyorlar.

Sıra sıra çiçekçiler, midyeciler, çilek, erik satan arabalar, saat vs. tezgahları da yerlerinde :)

Metronun çıkışında duvar dibine oturan dizi dizi gençler, hergün orada :)

Yan tarafta Forum ve Park Bornova servisi bekleyenler de eksik değil :)

Metronun içindeki ve dışardaki gişelerde Kentkart doldurmak için bekleşenler...

Metroya gelenler, gidenler...

Metroya, otobüse yetişmek için koşuşanlar...

Tekerlekli valizlerin tıkırtısı...

Gençlerin şamatası...

Aktivist gençlerin sloganları...

Otobüslerin vızırtısı...

Haşlanmış mısırın kokusu...

Trafiğin uğultusu...

Akşamın yorgunluğu...

Hakikaten yorucu oluyor.

Nasıl yıldıysam artık...

Dünya kadar yolu geze geze gidip dönen ben, iki basamağı inemiyorum, asansörü kullanıyorum, iyi mi :)

O şamatanın içindeyken...

Bazen kendimi Eminönü'nde sanıyorum :)

İskele ve vapurlar eksik sadece :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..