Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '07

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Börülce salatası

Börülce salatası
 

Herkese merhabalar,

Ben bu seneki tatilimize kadar roka, tere....vs yemezdim. İstanbul'da hala yemiyorum. 2006 yazında çeşmedeydik. Çeşme'de dalyanda yediğimiz salata ve balığın tadını unutamadım bir başka güzeldi, bütün tatil boyunca balık ve salata yedik inanılmaz güzeldi...

Börülce salatası da çok kolay;istediğiniz kadar börülce alınır, börülceler haşlanır, zeytinyağı, tuz, sirke, taze soğan, kırmızı pul biber ve dereotu ile karıştırılır ve afiyetle yenilir.

Ben çok seviyorum bu salatayı tavsiye ederim sizlere de...
afiyet olsun
aslı

 
Toplam blog
: 42
: 1952
Kayıt tarihi
: 22.06.07
 
 

Yemek ve pasta yapmayı çok seviyorum. Pastacılıkla ilgili çeşitli kurslara katıldım ve sertifikalar ..